Hyundai Tucson: Αναδείχθηκε σε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» | Hyundai Tucson 2 16 01 22 scaled

Λαμβάνοντας συνολικά 435 βαθμούς, το νέο SUV της Hyundai, το  Tucson,  απέκτησε ένα σαφές προβάδισμα έναντι των υπολοίπων εννέα μοντέλων που λανσαρίστηκαν φέτος στη χώρα και είχαν επιλεγεί για την τελική φάση, της διαδικασίας.

Η αναβάθμιση της ποιότητας του μοντέλου, μαζί με τη πληρότητα της γκάμας,  είναι αυτή που τελικά έδωσε το προβάδισμα, καθιστώντας το Hyundai Tucson, τον  φετινό νικητή του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα».

Σημειώνεται πως το νέο SUV της Hyundai προσφέρεται  με «εξηλεκτρισμένους» βενζινοκινητήρες και ντίζελ, σε πλήρως υβριδική έκδοση, αλλά και ως plug in hybrid και  κυριάρχησε  στην τελική ψηφοφορία των 26 δημοσιογράφων-μελών.

Κατά την τελική φάση της διαδικασίας, ακολουθούσε σε σχετικά μικρή απόσταση  το Nissan Qashqai, που εκτιμήθηκε από τους δημοσιογράφους του  ειδικού τύπου και μέλη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς», αφενός για την κορυφαία άνεση που προσφέρει και αφετέρου για την συνολική του ποιότητα, πλεονεκτήματα  που το καθιστούν άξιο διάδοχο ενός διαχρονικού best seller για τη Nissan.

Παράλληλα, στην επόμενη θέση  βρέθηκε το Opel Mokka που  κέρδισε τις εντυπώσεις  με το δυναμικό  design του, ανοίγοντας  μια νέα εποχή για την Opel,  αλλά και την ποιότητα της οδήγησης που προσφέρει,  χάρη στα σπορ χαρακτηριστικά του.

Ταυτοχρόνως, ελήφθη υπ όψιν το γεγονός ότι το Mokka όχι μόνο προσφέρει μια πλήρη γκάμα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, αλλά είναι διαθέσιμο και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση.

Συγκεκριμένα, η κατάταξη της τελικής δεκάδας είναι:1. Hyundai Tucson 435, 2. Nissan Qashqai 373, 3. Opel Mokka 282, 4. Ford Mustang Mach-E 242, 5. Renault Arkana 233, 6. Citroen C4 C-Cross 230, 7. Dacia Sandero 225, 8. Skoda Enyaq iV 211, 9. Fiat 500 194 και 10. Hyundai Bayon 175.

Μάλιστα, το  Tucson αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Hyundai σε όλη την Ευρώπη και έχει ήδη αναδειχθεί Car of The Year στο Βρετανικό θεσμό Car Buyer έχοντας εισάγει τόσο στην εταιρία,  όσο και στην κατηγορία του σχεδιαστικές και τεχνολογικές καινοτομίες, συνδεσιμότητας, άνεσης και ασφάλειας.

Τα μοντέλα της τελικής δεκάδας επελέγησαν από ένα σύνολο 17 νέων μοντέλων τα οποία λανσαρίστηκαν φέτος στην ελληνική αγορά και οδηγήθηκαν από τους δημοσιογράφους του Αυτοκίνητου της Χρονιάς για την Ελλάδα.

Βέβαια, χαρακτηριστικό των αλλαγών που συντελούνται στο χώρο του αυτοκινήτου,  είναι το γεγονός ότι από το φετινό Top-10,  τρία μοντέλα, τα Fiat 500, Ford Mustang Mach–E και Skoda Enyaq IV,  είναι πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, ενώ δύο ακόμα μοντέλα είναι διαθέσιμα και σε συμβατικές και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση (Citroen ë-C4 Electic & Opel Mokka e)

H ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα»,  έγινε σε ειδική εκδήλωση μέσω διαδικτύου, στο πλαίσιο της αποφυγής οποιουδήποτε συγχρωτισμού – λόγω της πανδημίας,  και προβλήθηκε online ως Digital Event.

Διαδικτυακούς χαιρετισμούς στην εκδήλωση απηύθυναν οι υφυπουργοί αρμόδιοι για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος και για θέματα Αθλητισμού,Λευτέρης Αυγενάκης.

Στην τοποθέτησή του, ο κ. Παπαδόπουλος, εξήρε το ρόλο των δημοσιογράφων-μελών του θεσμού, που τους  «αισθάνεται συνεργάτες με την ευρεία έννοια», όπως ανέφερε, λέγοντας: «Το  δικό σας λειτούργημα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη δική μας προσπάθεια στον τομέα των μεταφορών».

Γνωρίζοντας, λοιπόν, ότι απευθύνεται σε εξειδικευμένους συντάκτες που έχουν αφιερώσει την καριέρα τους στο συγκεκριμένο θέμα υπογράμμισε δύο συγκεκριμένα ζητήματα.

Σε ότι αφορά την οδική ασφάλεια, σημείωσε  πως πρόκειται για εθνικό ζήτημα και μετά από πολλά χρόνια η πατρίδα μας δεν συζητά απλώς, αλλά υλοποιεί ένα στρατηγικό σχέδιο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι με χαρά αναμένει και τις προτάσεις των συντακτών αυτοκινήτου. Πέραν τούτου, ο υφυπουργός έδωσε έμφαση στην προσπάθεια της Κυβέρνησης να βοηθήσει σε σχέση με την ανανέωση του γηρασμένου στόλου οχημάτων που υπάρχει στην Ελλάδα.

Επί του προκειμένου σημείωσε ότι οι ταξινομήσεις στα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε σύγκριση με το 2020 και υπολογίζεται ότι «αυτή η τάση θα συνεχιστεί και το πιθανότερο είναι να ενισχυθεί».

Για να ολοκληρώσει, τονίζοντας: «Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να στηρίξουμε αυτή την πορεία, που θα κάνει περισσότερο φιλικές τις μετακινήσεις προς το περιβάλλον»,  ευχόμενος κάθε επιτυχία στο έργο των δημοσιογράφων-μελών, τους οποίους χαρακτήρισε αξιόπιστους, σοβαρούς, συνεπείς, διότι πάνω από όλα αγαπούν αυτό που κάνουν.

Παίρνοντας τον λόγο, ο κ. Αυγενάκης, κάλεσε τα μέλη του θεσμού να αναδεικνύουν με την αρθρογραφία τους θέματα που αφορούν την ασφάλεια και να προβάλουν, κυρίως, τα αυτοκίνητα που φέρουν στον βασικό τους εξοπλισμό πλήρη συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Ο ίδιος ως λάτρης του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου εξοπλισμού, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, γνωρίζει καλά πόσο σημαντική είναι η προτροπή των συντακτών του Ειδικού Τύπου προς το κοινό να αγοράζει το πιο ασφαλές όχημα που μπορεί.

Παρακάλεσε, δε, να εξαίρονται οι καλές πρακτικές που αφορούν στην οδική ασφάλεια, υπογραμμίζοντας ότι τα ρεπορτάζ των συντακτών αυτοκινήτου επηρεάζουν την συμπεριφορά των Ελλήνων στο δρόμο.

Στη συνέχεια, ο υφυπουργός  επανέλαβε τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης, και, ειδικότερα το σε σχέση με το δικό του χαρτοφυλάκιο, όσον αφορά το «Ράλι Ακρόπολις».

Έκανε λόγο στο  πως επανήλθε με πολλές δυσκολίες, ωστόσο, διοργανώθηκε αρτιότατα και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, υπογραμμίζοντας:  

«Και, ναι, ήρθε για να μείνει», ενώ μίλησε για την ευρύτερη   προώθηση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως έγινε και με το «Ράλι Σταρ», με τη φιλοδοξία της  ανάδειξης της νέας γενιάς ταλαντούχων οδηγών στο εθνικό και το διεθνές στερέωμα.

Καταλήγοντας  στάθηκε στη διοργάνωση με μεγάλη επιτυχία καινοτόμων δράσεων οδικής ασφάλειας και στη συνέχεια επένδυσης, με ακόμη μεγαλύτερη ένταση, στην ασφαλή οδήγηση, που συνιστά το μόνο δρόμο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.