Αυτό το Σαββατοκύριακο, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Moto2 ™ και Moto3 ™ επιστρέφει στην ενεργό δράση μετά από απουσία 4 μηνών. Η Dunlop είναι έτοιμη να υποστηρίξει τις ομάδες της, σε ένα από τα πιο ζεστά Σαββατοκύριακα της σεζόν.

Οι αναβάτες των Moto2 και Moto3 έχουν διαγωνιστεί φέτος μόνο μία φορά και συγκεκριμένα στο QNB Grand Prix του Κατάρ, στις αρχές Μαρτίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε λίγο πριν από την επιβολή περιορισμών σε ταξίδια και σε εκδηλώσεις παγκοσμίως, λόγω της πανδημίας του Covid-19.

Το αναθεωρημένο πρόγραμμα των Moto2 και Moto3 περιλαμβάνει τα δύο πρωταθλήματα που επιστρέφουν στην ενεργό δράση στο Circuito de Jerez της Ανδαλουσίας για το Gran Premio Red Bull de España στις 19 Ιουλίου, το πρώτο μισό μέρος των back to back αγώνων οι θα συνεχίσουν στο ίδιο σιρκουί, στις 26 Ιουλίου.

Συγκεκριμένα, ο Tetsuta Nagashima (Red Bull KTM Ajo) και ο Albert Arenas (Aspar Team Gaviota) ηγούνται της κατάταξης των Moto2 και Moto3 μετά τη νίκη τους στο Κατάρ, αλλά όπως πάντα και οι δύο κατηγορίες αναμένεται να προσφέρουν πολλές εκπλήξεις στο Jerez.

H Dunlop, ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στις κατηγορίες Moto2 και Moto3, υιοθετεί μια επιβεβαιωμένη προσέγγιση για τα δύο Grand Prix στο Jerez, διευκολύνοντας την επιστροφή των ομάδων στο paddock, μετά από μια δύσκολη περίοδο απουσίας για όλους.

Ο Stephen Bickley, Senior Race Engineer αναφέρει: “Βιώνοντας μια άγνωστη κατάσταση και μετά από σύγχυση λόγω της πραγματικότητας, θα θέλαμε να διατηρήσουμε τα πάντα όσο πιο απλά γίνονται, για όλους όσους εμπλέκονται.

Στο Moto2, παρουσιάσαμε ένα μεγαλύτερο μπροστινό ελαστικό στο Grand Prix του Κατάρ, με διαστάσεις από 120 / 75R17 έως 125 / 75R17 και αυτό αποτέλεσε αμέσως επιτυχία. Θέλουμε να βασιστούμε σε αυτή την επιτυχία και στο Jerez, όπου πέρσι έγινε το ντεμπούτο ενός μεγαλύτερου πίσω ελαστικού. Το νέο πλάνο του 2020 αποτελεί ένα πολύ καλό συνδυασμό με αυτό το πίσω ελαστικό ενώ οι ομάδες θεωρούν ότι τους βοηθά με τους χρόνους ταχύτητας και τη συνέπεια κατά την οδήγηση”.

Στο Κατάρ, ο χρόνος εκκίνησης το 2020 ήταν 0,6 km /h ταχύτερος συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο και κατά 5 km /h ταχύτερος από ό, τι στο ντεμπούτο του Moto2 πριν από μια δεκαετία, δείχνοντας την αδιάκοπη βελτίωση της ταχύτητας σε αυτήν την εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία.

Όταν ο ζεστός καιρός παίζει κύριο ρόλο

Η ζέστη αποτελεί σημαντικό παράγοντα στο Jerez, με θερμοκρασίες που αγγίζουν τους 40ºC συγκριτικά με την περσινή μέγιστη θερμοκρασία που δεν ξεπέρασε τους 26ºC. Η χρονική μετακίνηση του αγώνα από τις αρχές Μάϊου προς τα τέλη Ιουλίου επιφέρει σημαντική διαφορά στις καιρικές συνθήκες και είναι πιθανό ο συγκεκριμένος να αποτελεί έναν από τους πιο καυτούς αγώνες της σεζόν υπό τον ισπανικό ήλιο.

Οι ομάδες Moto2 θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ Μεσαίων και Σκληρών μπροστινών ελαστικών καθώς και Μεσαίων και Μεσαίων-Σκληρών πίσω ελαστικών.

Τα Μεσαία ελαστικά  αναμένονται να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή και για τους δύο τροχούς. Παρόλα αυτά οι Ομάδες ενδέχεται να επιλέξουν Σκληρά μπροστινά ελαστικά για να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη σταθερότητα, κυρίως στις έντονες ζώνες φρεναρίσματος της πίστας, δεδομένης της υψηλής θερμοκρασίας.

Ο Bickley τονίζει οι στροφές 3 και 4 του Jerez, που είναι απότομες αριστερές στροφές, αποτελούν το πιο απαιτητικό τμήμα της διαδρομής 4,4 χλμ. της πίστας όσον αφορά την απόδοση ελαστικών.

«Είναι κυρίως πίστα δεξιών στροφών που σημαίνει ότι μόλις παράγεται αρκετή θερμότητα και ενέργεια μέσω των στροφών 3 και 4, αυτό δεν επηρεάζει αρνητικά τα ελαστικά που βρίσκονται στην άλλη πλευρά, τα οποία δεν επιβαρύνονται κατά τους γύρους.

Γι’ αυτό έχουμε επιλέξει μείγματα που αποδεδειγμένα μπορούν να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ζέστης, των γρήγορων στροφών και των περιοχών έντονης πέδησης και πρόσφυσης”.

H κορυφαία προτίμηση αναβάτη στις επιλογές Moto3

Οι αναβάτες στην ελαφριά κατηγορία Moto3 μπορούν να επιλέξουν σε κάθε αγώνα αυτής της σεζόν, μεταξύ Μαλακής και Μέσης γόμας στα μπροστινά ελαστικά και μεταξύ Μαλακής και Σκληρής γόμας στα πίσω ελαστικά.

Εκτιμάται ότι η προσωπική επιλογή του κάθε αναβάτη θα ορίσει της επιλογές ελαστικών στο Jerez, φέροντας οφέλη που θα μπορούσαν να έχουν τόσο από σκληρότερα όσο και από πιο μαλακά μείγματα.

Ο Gary Purdy, Μηχανικός Εξυπηρέτησης Αγώνων στην κατηγορία Moto3 ανέφερε: “Τα πάντα έγκειται γύρω από την επιλογή αναβάτη στο Moto3. Μερικοί προτιμούν τη σταθερότητα που έχουν τα σκληρότερα μείγματα, ενώ άλλοι προτιμούν την πρόσθετη πρόσφυση και το κράτημα που προσφέρουν τα πιο μαλακά ελαστικά.