Είναι πολύ δύσκολο για ένα μοντέλο της Mercedes να προσθέσει το γράμμα «S» στο όνομά του.

Συνυφασμένο με την S-Class, που πάντοτε ήταν μία δεκαετία μπροστά… τουλάχιστον! Σε όλους τους τομείς.

Η έννοια της απόλυτης πολυτέλειας εκπεφρασμένη μέσα από το τριάκτινο αστέρι. Αυτήν την έννοια έρχεται να ενσαρκώσει η νέα αμιγώς ηλεκτρική EQS, δείχνοντας για μία ακόμη φορά το μέλλον στα luxury sedan.

Εντυπωσιακό αμάξωμα, που ξεπερνάει τα 5,2 μέτρα σε μήκος (5.216 mm) και αγγίζει τα 1.926 mm σε πλάτος και τα 1.512 mm σε ύψος.

Γεμάτο καμπύλες και ρέουσες γραμμές, με τις γωνίες να λάμπουν δια της απουσίας τους και την έντονα κεκλιμένη οροφή να κάνουν την EQS να θυμίζει σε μεγάλο βαθμό coupe, παρά κλασικό 4θυρο.

Το φουτουριστικό σύνολο δείχνει ότι οι σχεδιαστές δούλεψαν με το βλέμμα στο μέλλον.

Γιατί η νέα Mercedes C-Class είναι μικρογραφία της S-Class (vids)

Και η ηλεκτροκίνηση απεχθάνεται την… αντίσταση. Γι’ αυτό και οι άνθρωποι της Mercedes, έβαλαν κάτω το κεφάλι, μελέτησαν τα χιλιάδες data στην εικονική αεροδυναμική σήραγγα με πάνω από 700 CPU ανά υπολογισμό!

Έτσι έφτασαν στο πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο! Με την τιμή του συντελεστή οπισθέλκουσας να έχει πέσει στο 0,20 (Cd)!

Στην πράξη αυτό σημαίνει, ότι στην μετωπική επιφάνεια 2,51 m2 της EQS, η πραγματική αντίσταση αέρα είναι από 0,5 m².

Το πιο… space και hi-tech εσωτερικό

Και αν το εξωτερικό είναι εντυπωσιακό, εκ των έσω, τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο… space.

H Hyperscreen είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει σε οθόνη αυτοκινήτου. Όλο το ταμπλό μία οθόνη (!) με τους επιβάτες να μπορούν να απολαύσουν μία επιφάνεια 2.432,11 τετραγωνικών εκατοστών.

Μιλάμε ουσιαστικά για τρεις οθόνες σε μία! Αυτή μπροστά από τον οδηγό τεχνολογίας OLED 12,3’’, η κεντρική κάθετα τοποθετημένη 17,7’’ και μία τρίτη με διαγώνιο 12,3’’ εμπρός από τον συνοδηγό.

Το μεγάλο και καμπύλο γυάλινο κάλυμμα της οθόνης δημιουργείται με χύτευση σε θερμοκρασίες περίπου 650 βαθμούς Κελσίου, ενώ ο έλεγχος των λειτουργιών τους πραγματοποιείται μέσω 8πύρηνης CPU με μνήμη 24 GB.

Ασφαλώς, δεν λείπουν οι over-the-air ενημερώσεις και όχι μόνο. Από σύστημα αναγνώρισης προσώπου με κάμερες, βιομετρικός έλεγχος ταυτότητας, προειδοποίηση κόπωσης και απόσπασης της προσοχής του οδηγού, ρύθμιση των εξωτερικών καθρεπτών στην προκαθορισμένη θέση.

Επειδή μία πραγματική limo οφείλει να σέβεται και τους πίσω επιβάτες, η Mercedes έχει εγκαταστήσει στις πλάτες των καθισμάτων δύο οθόνες 11,6’’.

Tο «Crème de la Crème» της Στουτγάρδης

Και αυτά, είναι μόνο τα highlights από μία πραγματική σε όλα Mercedes, με εξοπλισμό άνεσης, πολυτέλειας και ασφάλειας που αγγίζει και ξεπερνάει το «Crème de la Crème» της εταιρίας από τη Στουτγάρδη.

Η EQS ενσωματώνει περισσότερες από 40 νέες εφευρέσεις, ενώ 20 αιτήσεις σχεδίων προστατεύουν την ασυνήθιστη σχεδίαση του ηλεκτρικού πολυτελούς sedan.

Συγκρατήστε και αυτό. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, έως 350 αισθητήρες παρακολουθούν τις λειτουργίες της EQS ή καταγράφουν το περιβάλλον του αυτοκινήτου. Σε αυτόν τον αριθμό έρχονται να προστεθούν και οι κεραίες.

Μιλάμε για το πρώτο μοντέλο που κατασκευάζεται στην πλατφόρμα EVA, με το συγκεκριμένο πάτωμα να χρησιμοποιείται στο μέλλον και στις EQE, EQE SUV και EQS SUV.

Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 107,8 kWh, ενώ αργότερα, θα είναι διαθέσιμη και με αυτή των 90 kWh.

Σύμφωνα με τη Mercedes, η EQS θα μπορεί να διανύσει μία απόσταση 770 km με μία φόρτιση, ενώ με τη χρήση  ταχυφορτιστή 200 kW σε μόλις 15 λεπτά αποκτά αυτονομία 300 km.

Σε φορτιστή 110 kW, το ποσοστό 10-80% της φόρτισης γίνεται σε 35 λεπτά, ενώ με οικιακό WallBox 240 Volt η πλήρης φόρτιση διαρκεί λίγο παραπάνω από 11 ώρες.

Στην EQS 450 Plus έχουμε κίνηση στους πίσω τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 333 ίππους, ενώ η EQS 580 4MATIC είναι τετρακίνητη και η συνδυαστική ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων φτάνει τους 524 PS. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 km/h.