Είναι ηλίου φαεινότερον ότι όλες οι γυναίκες δεν έχουν τον ίδιο σωματότυπο, το λίπος τους δεν είναι κατανεμημένο ομοιόμορφα και οι αναλογίες τους διαφορετικές. Για τους λόγους αυτούς, δεν έχουν όλες οι γυναίκες τις ίδιες ανάγκες σε άσκηση και δεν μπορούν να ενταχθούν στο ίδιο μοντέλο γυμναστικής για να διορθώσουν το σώμα τους.

Είτε έχετε πλούσιες καμπύλες σαν τη Τζένιφερ Λοπεζ ή πιο αθλητική σιλουέτα όπως η Αλίσια Βικάντερ, μάθετε τι γυμναστική πρέπει να κάνετε σύμφωνα με το σωματότυπό σας που θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε τα δυνατά σας σημεία και να διορθώσετε τις σωματικές σας ατέλειες.

Σωματότυπος αχλάδι

Το χαρακτηριστικό που έχει ο συγκεκριμένος σωματότυπος είναι ότι τα περιττά κιλά βρίσκονται κυρίως στην περιοχή της περιφέρειας, δηλαδή στην κοιλιά και τους γοφούς. Αντιθέτως, το στήθος και οι ώμοι συγκριτικά με την περιφέρεια είναι πολύ πιο μαζεμένα.

Οι ιδανικές ασκήσεις λοιπόν για το σώμα σας είναι το σχοινάκι, το οποίο θα ανεβάσει τους παλμούς της καρδιάς σας, τα push ups, τα οποία θα δυναμώσουν τα χέρια σας και θα αποκτήσετε όγκο και στο πάνω μέρος του σώματος, αλλά και το περπάτημα χωρίς να υπάρχει κλίση.

Σωματότυπος μήλο

Ο σωματότυπος μήλο για τις γυναίκες είναι όταν τα περιττά κιλά βρίσκονται στο στήθος και την κοιλιά, ενώ τα πόδια σας είναι πολύ λεπτά και τα οπίσθια σας σχεδόν εξαφανισμένα. Το τρέξιμο για 30 με 40 λεπτά σε συνδυασμό με τα squats με βάρη μπορούν να σας βοηθήσουν να δυναμώσετε το σώμα σας από την μέση και κάτω.

Επίσης, οι ασκήσεις για τα χέρια με λίγα κιλά και πολλές επαναλήψεις θα σφίξουν τα χέρια και θα δυναμώσουν τους ώμους σας, χωρίς να τα κάνουν να φαίνονται μεγαλύτερα. Επιπλέον, η αερόβια γυμναστική μπορεί να σας βοηθήσει πολύ. Επέλεξε το σχοινάκι, το στατικό ποδήλατο ή ακόμη και το γρήγορο περπάτημα με κλίση.

Ορθογώνιος σωματότυπος

Ο συγκεκριμένος τύπος σώματος εναλλακτικά ονομάζεται και αθλητικός, μιας και ώμοι και γοφοί έχουν το ίδιο πλάτος, συνδυασμένο με αδύνατα πόδια και χωρίς να ξεχωρίζει και πολύ η μέση.

Εδώ τώρα οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής είναι το τρέξιμο για περίπου 30 λεπτά, τα sit ups τα οποία δυναμώνουν τους μυς, το στατικό ποδήλατο, αλλά και το ελλειπτικό.

Σωματότυπος κλεψύδρα

Αυτός είναι ο τύπος που μοιράζονται οι χυμώδεις γυναίκες, όπου το στήθος και οι γλουτοί είναι με καμπύλες, ενώ η μέση είναι αρκετά στενή.

Και εδώ από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις είναι το σχοινάκι και το στατικό ποδήλατο για περίπου 30 λεπτά, αλλά και το γρήγορο περπάτημα χωρίς κλίση.