Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, έχει διαπιστωθεί η μνήμη μας, μπορεί να ενισχυθεί από διάφορες δραστηριότητες, όπως τα σταυρόλεξα και τα παιχνίδια μνήμης.

​Ωστόσο, το ίδιο μπορούν να πετύχουν και διάφορες συνήθειες στην καθημερινότητά μας.

Μία από αυτές, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι οι εισπνοές.

Η καλή αναπνοή, ιδίως από τη μύτη, «φρεσκάρει» τον εγκέφαλο, βελτιώνοντας τη μνήμη.

Επιπλέον, η εισπνοή –περισσότερο από την εκπνοή– ενεργοποιεί την περιοχή του εγκεφάλου που ελέγχει την μνήμη αλλά και την ψυχική διάθεση.

Χαρακτηριστικό της έρευνας είναι το εξής: Κατά τη διάρκεια του πειράματος οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να θυμηθούν την έκφραση των προσώπων που είχαν δει.

​Την καλύτερη μνήμη είχαν εκείνοι που εισέπνεαν βαθιά, όταν είχαν δει αρχικά τις εικόνες. Κάποιος αναγνώριζε σωστά ένα πρόσωπο δύο δευτερόλεπτα πιο γρήγορα κατά μέσο όρο, όταν το είχε δει τη στιγμή της εισπνοής, σε σχέση με τη στιγμή της εκπνοής.