Η Skoda συμπληρώνει το λανσάρισμα της 4ης γενιάς του best-seller της με την έναρξη διάθεσης της OCTAVIA RS.

Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τις τιμές, αλλά οι βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες (και τετρακίνητη έκδοση) εκδόσεις RS θα πλαισιώνουν στην κορυφή της γκάμας την plug-in υβριδική RS iV, των 245 PS (180 kW) η οποία είχε παρουσιαστεί πρώτη.

Τα κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, ενισχύονται από τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ενώ το τεχνολογικό υπόβαθρο συμβάλλει συμβάλει στις εξαιρετικές δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Είναι η πρώτη φορά που η Skoda προσφέρει ένα τόσο ευρύ portfolio εκδόσεων σε κάποιο μοντέλο της, ιδίως στην κορυφαία έκδοση RS.

Η νέα Skoda Octavia RS και plug-in hybrid στην Ελλάδα

Ο δυναμικός εξωτερικός σχεδιασμός διαμορφώνει έναν πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd από 0,25), με αποτέλεσμα πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 και βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου.

Διατίθεται τόσο σε Grand Coupe όσο και Sportswagon αμάξωμα. Πολλά από τα μέρη του αμαξώματος έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά, όπως οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, ο διαχύτης στο πίσω μέρος και η πίσω διακριτική αεροτομή της Grand Coupe.

Επίσης, στην καλύτερη αεροδυναμική συμβάλλουν και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες ελαφρού κράματος.

Τα κυριότερα bullet points της νέας Skoda Octavia RS
Κινητήρες και πλαίσιο

• Δυναμικοί, ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες προερχόμενοι από τη γενιά EVO.
• Βενζίνη: 2.0 TSI 245 PS (180 kW) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μπροστινή κίνηση. Κιβώτιο ταχυτήτων 6-τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο 7-τάχυτο DSG. Τελική ταχύτητα 250 km/h, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα (DSG).
• Πετρέλαιο: 2.0 TDI 200 PS (147 kW) με τετρακίνηση 6ης γενιάς ή μπροστινή κίνηση, με νέο πολύδισκο συμπλέκτη. Κιβώτιο ταχυτήτων 7-τάχυτο DSG. Τελική ταχύτητα 243 km/h, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα (4×4)
• Σπορ ανάρτηση με στάνταρ μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, προαιρετικά διατίθεται με προσαρμοζόμενο έλεγχο πλαισίου (DCC – Dynamic Chassis Control).

Νέες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης

• Ντεμπούτο στη SKODA OCTAVIA RS: DSG με τεχνολογία shift-by-wire.
• Στάνταρ προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης για βέλτιστο χειρισμό και ακρίβεια.
• Νέα συστήματα υποβοήθησης όπως τα Collision Avoidance Assist (Υποβοήθηση Αποφυγής Σύγκρουσης) και Turn Assist (Υποβοήθηση Στροφής) ενώ το Front Assist – συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων προστασίας πεζών και ποδηλατών Predictive Pedestrian and Cyclist Protection – προειδοποιεί οπτικοακουστικά καθώς και με μία απαλή επέμβαση στα φρένα για επικείμενες συγκρούσεις, ενώ αν είναι απαραίτητο επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Επίσης, ανιχνεύει κινούμενα και ακίνητα οχήματα στο ρεύμα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, καθώς και ποδηλάτες και άτομα που κινούνται μπροστά από αυτό.

Δυναμικό εξωτερικό design

• Μάσκα και εξωτερικοί καθρέφτες σε γυαλιστερό μαύρο ως ιδιαίτερο αναγνωριστικό χαρακτηριστικό, στοιχεία που προσδίδουν χαρακτηριστική δυναμική παρουσία
• Στάνταρ οι προβολείς full LED Matrix, τα πίσω φώτα LED με δυναμικά φλας, οι μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών και οι κόκκινες δαγκάνες φρένων

Σπορ εσωτερικό

• Εσωτερικό σε μαύρο σπορ design με σπορ καθίσματα και συνδυασμό όψης ανθρακονημάτων και επένδυσης Alcantara
• Επανασχεδιασμένο δερμάτινο σπορ πολυλειτουργικό τιμόνι με τρεις ακτίνες και λογότυπο RS και, εάν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με DSG, paddles.
• Νέος κεντρικός αερόσακος ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό για ακόμα μεγαλύτερη προστασία
• Ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με στάνταρ σπορ διαμόρφωση και στάνταρ ο ψηφιακός βοηθός Laura.