IAA Mobility: Θετική ανταπόκριση της Διεθνούς Εκθέσεως του Μονάχου

Με 400.000 εταιρείες από 95 χώρες, 744 εκθέτες και 936 ομιλητές από 32 χώρες ολοκληρώθηκε η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου IAA Mobility 2021, που έγινε για πρώτη φορά στη φημισμένη γερμανική πόλη, αντικαθιστώντας  την έκθεση της Φρανκφούρτης και καθιερώθηκε ως μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα για την κινητικότητα.

Η έρευνα  έδειξε  πολύ θετική ανταπόκριση από τους εκθέτες και τους επισκέπτες,  το 67 % των οποίων  είχαν ηλικία κάτω των 40 ετών, με την  προβολή στα διεθνή ΜΜΕ να φτάνει  τα 137 δισ.  Η επόμενη IAA  Mobility στο Μόναχο θα γίνει από 5 έως 10 Σεπτεμβρίου 2023.

 Οι διοργανωτές, επισκέπτες και  εκθέτες ήταν  πολύ ικανοποιημένοι με τη νέα ιδέα, καθώς η πρώτη  IAA Mobility, η πρώτη πλατφόρμα για την κινητικότητα και το μέλλον,  συγκέντρωσε τους πιο ποικίλους τρόπους μεταφοράς από αυτοκίνητα και ποδήλατα έως ψηφιακές λύσεις και αστική κινητικότητα αέρα.

Μάλιστα, το Μόναχο και το ομόσπονδο κρατίδιο της Βαυαρίας είχαν  δεσμευτεί για την διοργάνωση αυτής της επίδειξης κινητικότητας   επωφελούμενοι  από την εμπειρία που αποκτήθηκε φέτος, καθώς οι  εμπορικές εκθέσεις συμβάλλουν έμμεσα στην οικονομική ισχύ της περιοχής και θεωρούνται μια από τις καλύτερες επιλογές για την οικονομική ανάπτυξη.  

Σημειώνεται, πως ανάμεσα στους 744 συμμετέχοντες, ήταν αυτοκινητοβιομηχανίες με 98 εκθεσιακούς χώρους, 75 μάρκες ποδηλάτων, 152 προμηθευτικές εταιρείες, τεχνολογικές εταιρείες και 78 νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Ανάμεσά τους  ήταν Renault, Hyundai, Ford, BMW, MINI, Mercedes-Benz, Wey, Ora, Audi, Porsche, Cupra, Volkswagen, Huawei, Microsoft, IBM, Bosch, Magna, Schaeffler, Continental, Michelin και οι μάρκες ποδηλάτων Canyon, Specialized, Riese & Müller, Rose, Kettler και πολλές άλλες.

Παράλληλα, την Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου  παρακολούθησαν  πάνω από 40 εθνικοί και διεθνείς εταίροι και χορηγοί από τη βιομηχανία, τον τομέα των υπηρεσιών, τα μέσα ενημέρωσης και τον ακαδημαϊκό κόσμο,  παρουσιάζοντας τις γνώσεις και την τεχνογνωσία τους.

Στις εταιρίες αυτές, συμπεριλαμβάνονται οι εταίροι PwC, Google, Facebook, IBM, Here Technology, Team Viewer, Siemens, Seven.One Sports, Dolby, Hays, Accenture, The Boston Consulting Group, Capgemini, TikTok, YouTube, Motorsport Network, Bloomberg, MyClimate, Amazon Web Services, VAUDE, Share Now, Bits & Pretzels, Dassault Systems.

Επίσης, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, το κρατίδιο της Βαυαρίας, με το υπουργείο Τροφίμων, Γεωργίας και Δασοκομίας, Καινοτομία Humboldt, το Πανεπιστήμιο του St. Gallen και ένας μεγάλος αριθμός άλλων συνεργατών από τον ακαδημαϊκό χώρο, τον τομέα της φιλοξενίας και τη βιομηχανία εκδηλώσεων.

Όσον αφορά τον εκθεσιακό χώρο, το IAA Mobility 2021 κατέλαβε συνολικά 260.000 τ.μ. χώρου εκδηλώσεων, 195.000 τ.μ. εκ των οποίων βρισκόταν στους χώρους της έκθεσης και 65.000 τμ στην εσωτερική πόλη του Μονάχου.

Αναφορικά με τα ποδήλατα και τη μικροκινητικότητα, τα αφιερωμένα τμήματα  κάλυψαν 65.000 τ.μ., ενώ  χρησιμοποιήθηκαν  συνολικά 255 οχήματα στο Blue Lane και  κλείστηκαν 7.000 δοκιμές.

Στην  Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, 936 οι ομιλητές παρουσίασαν και συζήτησαν ιδέες και καινοτομίες σε όλους τους τομείς της κινητικότητα, με το Citizen Lab ακριβώς μπροστά από το δημαρχείο του Μονάχου, να  προσφέρει  42 ώρες συζητήσεων για την κινητικότητα του αύριο σε διάστημα έξι ημέρων.

Με τη  συμμετοχή  400.000 συμμετεχόντων  και 3.500 δημοσιογράφους από 95 χώρες,  η IAA Mobility 2021, προσέλκυσε 32% περισσότερους επισκέπτες ανά ημέρα σε σύγκριση με το μέσο αριθμό επισκεπτών στο τελευταίο IAA στη Φρανκφούρτη, παρά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς για τον Covid-19, στα διεθνή ταξίδια.

Ταυτοχρόνως,  το 67 % των επισκεπτών ήταν  κάτω των 40 ετών, το  86%  των οποίων  βαθμολόγησαν την ιδέα για την IAA 2021, καλή  ή πολύ καλή, δίνοντας  ιδιαίτερα θετικές βαθμολογίες στο μείγμα των εκθέτων και τις ευκαιρίες να δοκιμάσουν καινοτομίες επιτόπου.

Η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου  2021 ξεπέρασε τις 137 δισ. επισκέψεις παγκοσμίως, με τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του IAA Mobility  να καταγράφουν  140 εκατ. εμφανίσεις σελίδων, ενώ αναφορές από την κινητικότητα του IAA είχαν πρόσβαση πάνω από 38 εκατ. φορές μόνο στο YouTube και το TikTok.

Ιδιαίτερα εντατική ήταν η κάλυψη σε χώρες όπως η Κίνα, οι ΗΠΑ, Νότια Κορέα, Ισπανία, Ιταλία, Βραζιλία και φυσικά στη Γερμανία. Αυτή η προσέγγιση μέσων καθιστά την Έκθεση, την σημαντικότερη φέτος μετάδοση μετά τους  Ολυμπιακούς Αγώνες και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.