Οι τρεις από τους τέσσερις συγγραφείς μιας αμφιλεγόμενης μελέτης που δημοσιεύτηκε στην έγκυρη επιστημονική επιθεώρηση The Lancet και αφορούσε τη χρήση υδροξυχλωροκίνης σε ασθενείς με Covid-19 ζήτησαν σήμερα να αποσυρθεί το άρθρο αυτό.

Σύμφωνα με τους τρεις επιστήμονες, η μικρή εταιρεία Surgisphere που παρείχε τα δεδομένα, αρνείται να δώσει πλήρη πρόσβαση σε αυτά ώστε να εξεταστούν από ανεξάρτητη πηγή.

«Δεν μπορούμε πλέον να εγγυηθούμε την ακρίβεια των πηγών των προκαταρκτικών δεδομένων» αναφέρουν οι τρεις, επισημαίνοντας ότι ο τέταρτος, που είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που τα συνέλεξε, αρνείται να επιτρέψει την πρόσβαση.

Πηγή: ΑΠΕ