Οι γονείς του 20χρονου Άλεξ Κερνς μήνυσαν την πλατφόρμα χρηματιστηριακών συναλλαγών Robinhood, καθώς υποστηρίζουν ότι ο γιός τους έβαλε τέλος στη ζωή του γιατί νόμισε ότι έχασε 730.000 δολάρια.

Ο Νταν και η Ντόροθι Κερνς υποστηρίζουν ότι ο γιος τους δεν κατάφερε να επικοινωνήσει με την υπηρεσία υποστήριξης πελατών της Robinhood και έλαβε μόνο αυτοματοποιημένες απαντήσεις.

Εκπρόσωπος της Robinhood δήλωσε στο CNBC: «Είμαστε συντετριμμένοι από τον θάνατο του Άλεξ Κερνς. Από τον Ιούνιο έχουμε βελτιώσει τις επιλογές στην πλατφόρμα μας».

A photograph of Alex Kearns, his parents and younger sister

Η εφαρμογή, η οποία επιτρέπει σε οποιονδήποτε να αγοράζει και να κάνει συναλλαγές μετοχών, αναφέρει στον ιστότοπό της ότι «η αποστολή της είναι ο εκδημοκρατισμός των αγορών» και αυτή τη στιγμή διεξάγει μια διαφημιστική εκστρατεία με το σύνθημα «Είμαστε όλοι επενδυτές».

Σύμφωνα με τους γονείς του άτυχου Άλεξ, ο γιος τους άρχισε να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Robinhood λίγο πριν αποφοιτήσει από το λύκειο. Ωστόσο δεν γνωρίζουν πώς η εφαρμογή του είχε δώσει την έγκριση να αγοράζει και να πουλά μετοχές παρά την έλλειψη επενδυτικής εμπειρίας.

Ο Άλεξ έβαλε τέλος στη ζωή του στις 12 Ιουνίου, γιατί αντιλήφθηκε ότι είχε έναν αρνητικό λογαριασμό, ύψους 730.165 δολαρίων, στην πλατφόρμα της Robinhood. Σύμφωνα με το CBS, ο μαθητής έλαβε ένα αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα στις 03:26 το επόμενο πρωί, το οποίο τον ενημέρωνε ότι έπρεπε να πληρώσει άμεσα περισσότερο από 170.000 δολάρια.

Trading information for GameStop is displayed on the Robinhood App as another screen displays the Robinhood logo in this photo illustration

«Πίστεψε ότι είχε καταστρέψει τη ζωή του» είπε ο πατέρας του Άλεξ.

Οι γονείς του 20χρονου έλαβαν ένα ηλεκτρονικό μήνυμα από την Robinhood την επόμενη ημέρα του θανάτου του γιού τους, που τον ενημέρωνε ότι οι περιορισμοί είχαν αρθεί και ότι το πρόβλημα είχε λυθεί.

Η αγωγή, που κατατέθηκε στο κρατικό δικαστήριο της Καλιφόρνια, ανέφερε ότι η απώλεια είχε καλυφθεί από άλλες μετοχές που είχε στο λογαριασμό του και κατηγορεί την πλατφόρμα για «παραπλανητικές επικοινωνίες» που οδηγούν σε «πανικό και σύγχυση».

Σε δήλωσή της στο BBC, η Robinhood είπε ότι από τον Ιούνιο 2020, έχει βελτιώσει τις επιλογές της στην πλατφόρμα, παρέχει περισσότερο εκπαιδευτικό υλικό και έχει αναθεωρήσει τις απαιτήσεις της σχετικά με την απαιτούμενη επενδυτική εμπειρία των χρηστών της. «Δεσμευόμαστε να κάνουμε την Robinhood ένα μέρος στο οποίο μπορούμε να μάθουμε να επενδύουμε με υπευθυνότητα», δήλωσε η πλατφόρμα.