«Ήρθε η ώρα να κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα»
Για την αλλαγή του σχεδιασμού, των 427 καταστημάτων του δικτύου των Coffee Island, με επίκεντρο την αναδιοργάνωση του πάγκου εξυπηρέτησης, με ξεχωριστό τμήμα shop in shop, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, επισημαίνοντας και την ένταξη μιας ολόκληρης σειράς τροφίμων.
Παρουσιάζοντας το στρατηγικό σχεδιασμό σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, είπε ότι «Ήρθε η ώρα να κάνουμε το επόμενο μεγάλο βήμα. Θέλουμε να εξελισσόμαστε και να μην μένουμε στάσιμοι», παρουσία του γενικού διευθυντή Αλέξανδρου Ζαπανιώτη, του διευθυντή ανάπτυξης Μιχάλη Καμβύση, του οικονομικού διευθυντή Βλάση Κουρβέλου και του υπεύθυνου R&D Παναγιώτη Κωνσταντινόπουλου.
Συνεχίζοντας ο CEO της εταιρίας, υποστήριξε την προσπάθεια να μετατραπούν τα Coffee Island σε κέντρα ολιστικής εμπειρίας για τον καταναλωτή, με την ένταξη στην γκάμα μιας ολόκληρης σειράς 40 περίπου κωδικών τροφίμων, από κρύες σαλάτες και σάντουιτς αλμυρά και γλυκά μέχρι γιαούρτια και vegan γεύματα.
Ωστόσο, για να μπορέσει να υποστηρίξει το νέο κύκλο ανάπτυξης που φιλοδοξούν να επιτύχουν τα Coffee Island, προχώρησε και σε ενδυνάμωση των παραγωγικών της γραμμών, επενδύοντας συνολικά 16,4 εκατ. ευρώ τη διετία 2016-2918 και άλλο 1,5 εκατ. ευρώ μέσα στο 2019.
Υπενθυμίζεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η διοικητική ομάδα υπό την καθοδήγηση του Κωνσταντίνου και του Αλέξανδρου «αποφασίζει να αλλάξει τα πάντα» στην εταιρεία του Βαγγέλη Λιόλιου, καθώς η πρώτη φορά είχε πραγματοποιηθεί το 2012, όταν η νεανική τότε ομάδα παρά τη μεγάλη επιτυχία και τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, τόλμησε να προχωρήσει σε ολικό rebranding, στα λογότυπα, την εικόνα των καταστημάτων και την γκάμα των προϊόντων.
Πλέον η εταιρία αυτή τη στιγμή, διατηρεί καταστήματα σε Λονδίνο, Τορόντο, και στο Ντουμπάι, που αποτέλεσε ένα δύσκολο εγχείρημα, ανοίγοντας το την περασμένη Πέμπτη, σε ένα τεράστιο Mall, και στη Σανγκάη ενώ προγραμματίζει να ανοίξει ένα δεύτερο κατάστημα στην ίδια πόλη στις αρχές της νέας χρονιάς.
Του Γιάννη Χαλκιαδάκη