Ακόμα πιο εντυπωσιακό εμφανισιακά το ανανεωμένο μικρομεσαίο SUV της Peugeot, ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες και μια ευρεία γκάμα εκδόσεων, με σημαντική είδηση τις δύο plug-in υβριδικές.

Στη χώρα μας ξεκίνησε η διάθεση του ανανεωμένου Peugeot 3008 με τιμή εκκίνησης τα 24.900 ευρώ.

Η νέα μάσκα υιοθετεί μια τολμηρή σχεδιαστική γλώσσα, όπως και η εξωτερική εμφάνιση, ενώ η παλέτα των χρωμάτων περιλαμβάνει 7 επιλογές (Μπλε Célèbes, Μπλε Vertigo, Λευκό Πέρλα, Γκρι Artense, Γκρι Platinium, Μαύρο Perla Nera, Κόκκινο Ultimate).

Η τελευταία εκδοχή του i-Cockpit στο εσωτερικό, περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ ιντσών με βελτιστοποιημένη απεικόνιση των πληροφοριών και νέα κεντρική οθόνη αφής 10’’.

Οι συμβατικές εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενσωματώνουν έναν επιλογέα για τα προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport και Eco).

Δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις και τετρακίνηση

Στις plug-in υβριδικές εκδόσεις υπάρχουν τα προγράμματα Electric, Hybrid, Sport και 4WD.

Το σημαντικό νέο είναι ότι υπάρχουν δύο Plug-in υβριδικές εκδόσεις, η HYBRID4 300 e-EAT8 και η HYBRID 225 e-EAT8.

H πρώτη είναι τετρακίνητη με την ηλεκτρική αυτονομία να αγγίζει τα 59 km (εκπομπές CO2 29 g/km, μεικτή κατανάλωση 1,2 l/100 km).

Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν PureTech 1.6 κινητήρα βενζίνης με 200 PS και δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Το ένα είναι άμεσα συνδεδεμένο με το 8άρι e-EAT8 κιβώτιο και αποδίδει 110 PS, ενώ το δεύτερο μοτέρ (112 PS) βρίσκεται στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 300 ίππους, ενώ το 0-100 km/h πραγματοποιείται σε μόλις 5,9’’.

Η έκδοση HYBRID 225 e-EAT8 των 225 ίππων είναι 2κίνητη και τροφοδοτείται από ένα μοτέρ PureTech (180 PS) και έναν ηλεκτροκινητήρα (110 PS) συνδεδεμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 56 km (εκπομπές CO2 30 g/km, μεικτή κατανάλωση 1,3 l/100 km).

Η μπαταρία και στις δύο περιπτώσεις είναι 13,2 kWh, ενώ διατίθενται με ένα καλώδιο φόρτισης 3,7 kW  και προαιρετικά με φορτιστή 7,4 kW.

Δεν λείπουν, φυσικά, και οι συμβατικές εκδόσεις βενζίνης (1.2 με 130 ίππους και 1.6 με 180 ίππους) και πετρελαίου (1.5 με 130 ίππους).

Νέο Peugeot i-Cockpit

Η επιτυχία του PEUGEOT 3008 οφείλεται επίσης και στο εντυπωσιακό εσωτερικό του. Στο νέο PEUGEOT 3008, το PEUGEOT i-Cockpit® έχει αναβαθμιστεί παρουσιάζοντας μία ακόμα πιο μοντέρνα εμφάνιση σε ένα μοντέλο στην κορυφή της γκάμας :

– Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών, είναι εύκολα διαμορφώσιμος και περιλαμβάνει ψηφιακή τεχνολογία απεικόνισης που ονομάζεται « Normally Black », εξασφαλίζοντας κορυφαία ποιότητα και καλύτερη αναγνωσιμότητα των ενδείξεων, με ανώτερη χρωματική αντίθεση.

– Η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών, είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» (‘toggle switches’) που είναι ιδιαίτερα κομψοί και δίνουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βασικές λειτουργίες άνεσης : ηχοσύστημα, κλιματισμός, 3D Connected σύστημα πλοήγησης με φωνητική αναγνώριση εντολών, παράμετροι λειτουργίας αυτοκινήτου, εφαρμογές smartphone, και alarm.

– Οι Υβριδικές εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ειδικό πλήκτρο που παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες της ηλεκτροκίνησης.

Έξυπνη τεχνολογία

Στο νέο SUV PEUGEOT 3008, τα νέας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, έρχονται να συμπληρώσουν τις πολλές ενσωματωμένες ευφυείς τεχνολογίες που διαθέτει ήδη το μοντέλο :

– Σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), μοναδικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου τη νύχτα ή κατά την οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει τον εντοπισμό τους σε αποστάσεις 200-250 μέτρων, πέρα από την εμβέλεια των φώτων πορείας, και εμφανίζει την υπέρυθρη εικόνα τους στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

– Adaptive («Ενεργό») Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), με επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3 δευτερόλεπτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η επανεκκίνηση πραγματοποιείται με ένα απλό πάτημα στο γκάζι ή άγγιγμα στο χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων (paddle) πίσω από το τιμόνι.

– Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας. (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go), Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας και απαιτεί από τον οδηγό να διατηρεί πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.

– Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς & ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες που κυμαίνονται από 5 έως140km/h ανάλογα την έκδοση) με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.

– Αναβαθμισμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (stop, απαγορευτικό, απαγόρευση προσπεράσματος)

Δυνατό ξεκίνημα για το Peugeot 208 Rally 4

Όπως είναι φυσικό, το νέο PEUGEOT 3008 προσφέρει πάντα μία πλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας που ανήκουν στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό ανάλογα με την έκδοση:

– Adaptive Cruise Control με λειτουργία από τα 30χλμ./ώρα για τις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα

– Visiopark 1 με κάμερα οπισθοπορείας και απεικόνιση 180°

– Visiopark 2 με κάμερες εμπρός και πίσω και απεικόνιση 360°

– Park Assist, ενεργή υποβοήθηση πάρκινγκ για θέσεις σε σειρά ή παράλληλα

– Ενεργό σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα (ή από τα όρια του δρόμου) με δυνατότητα διόρθωσης της πορείας

– Προειδοποίηση απόσπασης της προσοχής του οδηγού, όπου αναγνωρίζονται τα σημάδια κόπωσης κατά τη διάρκεια πολύωρης οδήγησης με ταχύτητα πάνω από 65χλμ./ώ. Το σύστημα αναλύει τη συμπεριφορά του οδηγού από τις κινήσεις στο τιμόνι

– Αυτόματη ενεργοποίηση των φώτων πορείας

– Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας και σύσταση τήρησής τους

– Ενεργό σύστημα ελέγχου των τυφλών γωνιών (με διόρθωση της πορείας). Λειτουργία που ενεργοποιείται πάνω από τα 12χλμ./ώ

– Advanced Grip Control, το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 4 επιλογές πρόσφυσης (Normal, χιόνι, Λάσπη, Άμμος) με ειδικά ελαστικά

– Υποβοήθηση κατάβασης (Hill Assist Descent Control – HADC) βοηθά στη διατήρηση της πορείας και της επιλεγμένης κατεύθυνσης κατά την οδήγηση σε απότομες κατηφόρες

– Λειτουργία hands free της πόρτας του χώρου αποσκευών

– Πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή

– Καθίσματα με λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων

– Ηλεκτρικό χειρόφρενο

Το smartphone έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, και δεν θα μπορούσε να λείψει και από το νέο PEUGEOT 3008.

Οι πληροφορίες περιλαμβάνονται στην κεντρική οθόνη χάρη στο συμβατό λογισμικό Mirror Screen, συμπεριλαμβανομένων και των πρωτοκόλλων σύνδεσης Apple CarPlay™ και Android Auto™.

Για τη φόρτιση των συσκευών σας, εκτός από τη θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone, υπάρχει και μία θύρα USB εμπρός και δύο νέες θύρες USB για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Για την ηχητική άνεση των επιβατών, το νέο PEUGEOT 3008 μπορεί να εξοπλιστεί με το κορυφαίο ηχοσύστημα της Γαλλικής FOCAL®, ισχύος 515 Watt, που αποδίδει ήχο υψηλής πιστότητας.

Σημειώστε την αλλαγή της εμφάνισης της σίτας ηχείων (tweeter και κεντρικό), που διατίθενται τώρα στο χρώμα του χαλκού.

Νέα γκάμα «Smart Diversity»

Το νέο PEUGEOT 3008 εγκαινιάζει μια νέα αναβάθμιση της γκάμας, από άποψη σχεδιασμού και εξοπλισμού. Αυτό καθιστά δυνατή την απλοποίηση της εμπορικής προσφοράς και τον εμπλουτισμό των διαφορετικών επιπέδων εξοπλισμού. Αυτή η νέα δομή διάρθρωσης της γκάμας εστιάζει σε 3 επίπεδα εξοπλισμού.

Κάθε ένα από αυτά μπορεί να συμπληρωθεί από ένα ενδιάμεσο επίπεδο που ονομάζεται “Pack” για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών που αναζητούν περισσότερη άνεση, αισθητική ή υποβοήθηση. Η αναβαθμισμένη διάρθρωση της γκάμας, φαίνεται παρακάτω (με μερικά παραδείγματα εξοπλισμού) :

ACTIVE => Pack Safety με Advanced Emergency Braking System με camera (αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με λειτουργία ημέρας & αναγνώριση πεζών) / Ζάντες 17 ιντσών / Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω με οπτική και ηχητική ειδοποίηση / Προβολείς PEUGEOT LED Technology / Κουμπί εκκίνησης κινητήρα (ENGINE START/STOP button) / Ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB)

ACTIVE PLUS => Νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης / 3D Navigation / Mirror Screen (Apple CarPlay® / Android Auto®) / Υπηρεσία Peugeot Connect SOS & Assistance / Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός & κάμερα οπισθοπορείας 180° VisioPark 1 / Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό υποδοχής LED

ALLURE => Pack Safety Plus με Lane Keeping Assist (διόρθωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας), High Beam Assist (αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολέων) & Αctive Blind Corner Assist (ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας) / Σύστημα εισόδου Hands-free / Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών / Φυμέ κρύσταλλα πίσω / Επένδυση καθισμάτων από ύφασμα & TEP

ALLURE PLUS => ALLURE + Advanced Grip Control & Hill Assist Descent Control / Pack Drive Assist με Adaptive Cruise Control και Advanced Emergency Braking System με camera + radar (αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με νυχτερινή λειτουργία, αναγνώριση πεζού & ποδηλάτη) / Διαμήκεις μπάρες οροφής αλουμινίου / Διακοσμητικό décor από ύφασμα ‘Brumeo’ / Ατμοσφαιρικός φωτισμός LED / Κάθισμα συνοδηγού με λειτουργία αναδίπλωσης σε τραπεζάκι

GT => Προβολείς PEUGEOT Full LED Technology / Οροφή Black Diamond / Μάσκα με αποκλειστικό σχεδιασμό, σήματα ‘GT’ & επιχρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης / Driver Sport Pack / 2 πρίζες φόρτισης USB Type A πίσω / Διακοσμητικό décor από Alcantara® γκρι Greval, διακοσμητική ραφή στο ταμπλώ, επένδυση στις κολώνες και τον ουρανό σε χρώμα Μαύρο Mistral / Επένδυση καθισμάτων από TEP & Alcantara® Γκρι Greval / Pack Aluminium με επένδυση από αλουμίνιο στα πεντάλ, το στήριγμα του αριστερού ποδιού και στα μαρσπιέ των εμπρός θυρών

Οι τιμές

Οι τιμές με τον 3κύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech των 130 ίππων ξεκινάνε από τα 24.900 ευρώ, ενω με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 και την πλούσια έκδοση Active Plus η τιμή του διαμορφώνεται στις 32.100 ευρώ.

Οι έκδοση πετρελαίου 1.5 BlueHDi (130 ίπποι) ξεκινάνε από τα 26.900 ευρώ και 33.100 ευρώ σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, ενώ, το 3008 Hybrid των 225 ίππων με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο και το επίπεδο εξοπλισμού Allure ξεκινά από τις 46.000 ευρώ.

Στην κορυφαία plug-in τετρακίνητη έκδοση Hybrid4 των 300 ίππων, οι τιμές ξεκινάνε από τις 50.500 ευρώ.