Σπορ

Kia Motors Europe: Η νέα διεύθυνση λανσάρει υβριδικά - ηλεκτρικά μοντέλα

Οι δηλώσεις του διευθυντή μάρκετινγκ της εταιρείας

Του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Τα προγράμματα Επικοινωνίας της μάρκας, θα επιβλέπει ο νέος διευθυντής Μάρκετινγκ της Kia Motors Europe Carlos Lahoz και θα είναι υπεύθυνος για τον στρατηγικό σχεδιασμό Μάρκετινγκ και τις Δημόσιες Σχέσεις της μάρκας με τα μέσα ενημέρωσης στην Ευρώπη.

«Αυτή είναι μια ιδιαίτερα συναρπαστική περίοδος για την Kia, καθώς η μάρκα ενισχύει τη θέση της ως ένα προηγμένο, προσιτό και εξηλεκτρισμένο σήμα στην Ευρώπη», δήλωσε ο Chief Operating Officer της εταιρίας Emilio Herrera.

Για να συμπληρώσει πως «Με περισσότερα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, ο Carlos θα συνεργαστεί με ομάδες Μάρκετινγκ σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Κορέα για να διασφαλίσει ότι η Kia θα συνεχίσει να δεσμεύεται και να επικοινωνεί με δυνητικούς πελάτες με ακόμη πιο αποτελεσματικούς τρόπους.

Η οικεία εμπειρία του για το πώς λειτουργεί η Kia, σε συνδυασμό με τις ιδέες για το τι θέλουν οι πελάτες μας από τα αυτοκίνητα και την μάρκα μας, τον καθιστούν ιδανικό για το ρόλο του».

Προσχωρώντας στην ευρωπαϊκή ομάδα διαχείρισης της Kia, ο Carlos Lahoz συμπληρώνει την κενή θέση που άφησε ο Artur Martins, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα μια θέση στα παγκόσμια αρχηγεία της εταιρείας στη Σεούλ της Κορέας.

Ο κ. Lahoz έχει πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πρόσφατα διετέλεσε για πέντε χρόνια ως διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Λειτουργίας της Kia Motors Europe, υπεύθυνος για τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας, τη διαχείριση του CO2, την επιχειρηματική εξέλιξη και τονπρογραμματισμό των πωλήσεων.

Ήταν επίσης υπεύθυνος για την ευρωπαϊκή παραγωγή της εταιρείας, επιβλέποντας τον προγραμματισμό των λειτουργιών στην ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής Kia στη Žilina της Σλοβακίας. Πριν από την ένταξή του στην Kia Motors Europe, διετέλεσε Ανώτερος Διευθυντής Επιχειρηματικού Σχεδιασμού στην Kia Motors Iberia.

Η Kia 19 01 L330Η Kia Motors Corporation, είναι κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, που προορίζονται όχι μόνο για όσους είναι αλλά και όσους αισθάνονται «νέοι». Ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα.

Κατασκευάζει περισσότερα από 3 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 14 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 180 χώρες.

Δείτε επίσης