Από «Kia Motors» αλλάζει πλέον σε «Kia», θέτει σε εφαρμογή τη μακροπρόθεσμη στρατηγική «Plan S» για τη δημιουργία βιώσιμων λύσεων κινητικότητας και ανακοίνωσε επτά νέα ηλεκτρικά οχήματα έως το 2027.

Η Kia στρέφεται, πλέον σε ανακυκλώσιμα υλικά και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για μια πιο βιώσιμη παραγωγική διαδικασία, ενώ το πρώτο νέας γενιάς BEV και η νέα φιλοσοφία σχεδιασμού θα αποκαλυφθούν σύντομα.

Στη διάρκεια της διαδικτυακής παρουσίασης είδαμε και το video με το νέο κύριο σλόγκαν «Movement that inspires».

Το παραδοσιακό επιχειρηματικό της μοντέλο αλλάζει μαζί με το νέο εταιρικό όνομα. Αφαιρώντας το «Motors» από την επωνυμία της (μέχρι τώρα «Kia Motors Corporation»), η Kia θα επεκταθεί σε νέους και αναδυόμενους επιχειρηματικούς τομείς δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες κινητικότητας για τη βελτίωση της καθημερινής ζωής των πελατών.

Ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Corporation, σχολίασε:

«Στην Kia, πιστεύουμε ότι η μεταφορά, η κινητικότητα και η κίνηση αποτελούν ανθρώπινα δικαιώματα. Το όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για καταναλωτές, κοινότητες και κοινωνίες παγκοσμίως. Σήμερα αρχίζουμε να υλοποιούμε αυτό το όραμα με την έναρξη των νέων μας εταιρικών στόχων και της στρατηγικής μας για το μέλλον”.

«Movement that inspires»

Το νέο σλόγκαν της Kia «Movement that inspires» αποτελεί την καρδιά ενός μανιφέστου της μάρκας που αντικατοπτρίζει τους νέους στόχους της Kia: να εμπνέει τους καταναλωτές μέσω προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και με τις εμπειρίες τους με τη μάρκα.

Επίσης υπογραμμίζει ότι η κίνηση βρίσκεται στη βάση της ανθρώπινης ανάπτυξης. Η κίνηση επιτρέπει στους ανθρώπους να βλέπουν νέα μέρη, να συναντούν καινούργιους ανθρώπους και να έχουν νέες εμπειρίες.

Αυτή η σύνδεση είναι η ουσία της νέας Kia – να συμβάλλει στην ανθρώπινη πρόοδο παρέχοντας καινοτόμους χώρους εντός του αυτοκινήτου, συναρπαστικά νέα προϊόντα και χρήσιμες, βολικές υπηρεσίες που εμπνέουν τους πελάτες και απελευθερώνουν χρόνο για τις δραστηριότητες που απολαμβάνουν περισσότερο.

Ο Artur Martins, Senior Vice President, Head of Global Brand & Customer Experience της Kia, δήλωσε: «Η κίνηση ήταν πάντα στο επίκεντρο της μάρκας μας και η μετακίνηση των ανθρώπων ο πυρήνας της δραστηριότητάς μας. Η κίνηση βοηθά την ανθρωπότητα να προχωρά συνεχώς, να βελτιώνεται και να εξελίσσεται. Γι’ αυτό στην Kia πιστεύουμε ότι η κίνηση εμπνέει για νέες ιδέες».

Η Kia δραστηριοποιείται στον κλάδο της «μετακίνησης» για περισσότερα από 75 χρόνια ξεκινώντας με τη δημιουργία των πρώτων εγχώριας κατασκευής ποδηλάτων της Κορέας και συνεχίζοντας με την κατασκευή μοτοσυκλετών και φορτηγών διανομών.

Σήμερα, η Kia είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, παρέχοντας επιβατικά οχήματα υψηλής ποιότητας και αξίας σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Το ευρύτερο όραμα για βιώσιμη κινητικότητα

Αντικατοπτρίζοντας το ευρύτερο όραμα για την κινητικότητα, επεκτείνεται σε νέους επιχειρηματικούς τομείς για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας.

Θέλει να αποκτήσει ηγετική θέση στη μελλοντική βιομηχανία κινητικότητας, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της ώστε να περιλαμβάνουν EVs, λύσεις και υπηρεσίες κινητικότητας, οχήματα ειδικής κατασκευής και πολλά άλλα.

Παράλληλα με αυτές τις προσπάθειες, η Kia θα προωθήσει ταυτόχρονα και την πιο βιώσιμη παραγωγή μέσω της χρήσης καθαρής ενέργειας και ανακυκλώσιμων υλικών.

Η Kia επικεντρώνεται στην αύξηση της δημοτικότητας των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEVs) και σχεδιάζει να ενισχύσει την παγκόσμια γκάμα προϊόντων της με την παρουσίαση επτά νέων BEVs έως το 2027.

Τα νέα αυτά μοντέλα θα περιλαμβάνουν μια γκάμα επιβατικών οχημάτων, SUV και MPV σε πολλές κατηγορίες.

Νέο λογότυπο, νέα εποχή για την Kia (vid)

Καθένα τους θα ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία για μεγάλη αυτονομία και ταχυφόρτιση με τη χρήση της νέας παγκόσμιας μεταβλητής ηλεκτρικής πλατφόρμας (E-GMP) του Hyundai Motor Group.

Η Kia αναπτύσσει επίσης μια γκάμα νέων ειδικών οχημάτων (PBV) για εταιρικούς πελάτες. Αυτά τα εξειδικευμένα οχήματα θα βασίζονται σε ευέλικτες πλατφόρμες «skateboard» και θα έχουν μεταβλητά αμαξώματα, σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες κινητικότητας ενός ευρέος φάσματος εταιρικών στόλων.

Η συνεργασία με τις Canoo και Arrival σημαίνει ότι τα Kia PBV θα μπορούν να προσφέρουν διαφορετικά αμαξώματα προσαρμοσμένα σε μια πλατφόρμα «skateboard» που ενσωματώνει τα πάντα και είναι προσαρμοσμένη στις λειτουργικές απαιτήσεις των χρηστών.

Η ζήτηση για PBV αναμένεται να πενταπλασιαστεί έως το 2030 λόγω της ταχείας και διαρκούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των υπηρεσιών κοινής χρήσης αυτοκινήτων.

Τα Kia PBV θα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των εταιριών και των πελατών του στόλου οχημάτων.

Ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον υπηρεσιών κινητικότητας

Ένας άλλος στρατηγικός στόχος του «Plan S» είναι η δέσμευση της Kia να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της για να προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον υπηρεσίες κινητικότητας, με επίκεντρο την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση σε μεγάλα, παγκόσμια αστικά κέντρα.

Επιπλέον, ενισχύει την υποστήριξη και τις συνεργασίες με επιχειρήσεις που παρέχουν παγκόσμιες λύσεις κινητικότητας, διαφοροποιώντας τις υπηρεσίες κινητικότητας σε παγκόσμιες στρατηγικές περιοχές.

Το 2018 επένδυσε στην Grab, τη μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, παράδοσης φαγητού και λύσεων πληρωμής στη Νοτιοανατολική Ασία.

Το Μάρτιο του 2019 έκανε το ίδιο με την Ola, μια ινδική εταιρεία που προσφέρει κοινή χρήση οχημάτων (peer-to-peer ridesharing), υπηρεσίες μεταφοράς με χαλάρωση, ταξί, παράδοση φαγητού και άλλες υπηρεσίες κινητικότητας συμπεριλαμβανομένης της WiBLE, μιας κοινοπραξίας κοινής χρήσης αυτοκινήτων με τη Repsol, τη μεγαλύτερη ενεργειακή εταιρεία της Ισπανίας, στη Μαδρίτη.

H Wible, που δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 2018, αξιοποιεί 500 Kia Niro Plug-in Hybrid EVs (PHEVs) μέσω μιας διαδικασίας που επιτρέπει στους χρήστες να τα νοικιάζουν χωρίς δεσμεύσεις και να τα επιστρέφουν εντός της περιοχής εξυπηρέτησης.

Το WiBLE παραμένει ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα κοινής κινητικότητας στην Ευρώπη, με περισσότερα από 130.000 μέλη.

Μια νέα υπηρεσία, η KiaMobility, παρουσιάστηκε σε όλη την Ιταλία και τη Ρωσία το Σεπτέμβριο του 2020, επιταχύνοντας το μετασχηματισμό της εταιρείας σε πάροχο λύσεων κινητικότητας ενώ τα επόμενα χρόνια θα επεκταθεί και σε πολλές άλλες χώρες.

Έρχεται σύντομα το πρώτο νέας γενιάς BEV και νέα φιλοσοφία σχεδίασης

Το πρώτο από τα BEV επόμενης γενιάς της Kia θα παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2021, αντικατοπτρίζοντας την εστίαση της Kia στην ηλεκτροκίνηση.

Με βάση τη νέα τεχνολογία E-GMP, αυτό το BEV θα διαθέτει σχεδιασμό εμπνευσμένο από crossover, αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα και ταχυφόρτιση υψηλών ταχυτήτων διάρκειας κάτω των 20 λεπτών.

Επίσης θα είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο που θα φέρει το νέο λογότυπο της Kia.

Με την αυξανόμενη γκάμα των BEVs της η Kia στοχεύει σε μερίδιο 6,6% της παγκόσμιας αγοράς BEV έως το 2025 και παγκόσμιες ετήσιες πωλήσεις 500.000 BEV έως το 2026.

Επίσης η Kia θα αποκαλύψει τις επόμενες εβδομάδες περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με τη νέα φιλοσοφία σχεδίασης των μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών της, η οποία θα αντικατοπτρίζει το μετασχηματισμό της μάρκας.

Ο Karim Habib, Senior Vice President, Head of Kia Global Design Center, εξηγεί: «Θέλουμε τα προϊόντα μας να προσφέρουν μια ενστικτώδη και φυσική εμπειρία που μπορεί να βελτιώσει την καθημερινή ζωή των πελατών μας.

Στόχος μας είναι να σχεδιάσουμε τη φυσική εμπειρία της μάρκας μας και να δημιουργήσουμε πρωτότυπα, εξελιγμένα και συναρπαστικά ηλεκτρικά οχήματα.»