Μετά τις διακοπές το άγχος των περισσοτέρων από εμάς να ξεφορτωθούμε τα 2-3 κιλάκια που τσιμπήσαμε την περίοδο της… ασυδοσίας έχει χτυπήσει κόκκινο. Για να έχουμε όμως αποτέλεσμα δεν χρειάζεται πανικός αλλά πρόγραμμα.

Μερικές συμβουλές για να χάσετε κιλά χωρίς να μπείτε στη νοοτροπία της δίαιτας είναι οι ακόλουθες:

Χρονομετρήστε τα γεύματά σας

Βάλτε χρονόμετρο για 20 λεπτά και μάθετε να τρώτε αργά. Αυτή είναι μία από τις κύριες συνήθειες για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα και χωρίς πολύπλοκα διατροφικά προγράμματα.

Κοιμηθείτε περισσότερο

Με μία ώρα επιπλέον ύπνο κάθε βράδυ μπορεί να χάσετε μέχρι και 7 κιλά σε 1 χρόνο, σύμφωνα με ερευνητή του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, ο οποίος έκανε τις μετρήσεις για ημερήσια πρόσληψη 2.500 θερμίδων. Το σενάριό του δείχνει ότι, όταν ο ύπνος αντικαθιστά αργόσχολες δραστηριότητες –και το κλασικό αλόγιστο τσιμπολόγημα–, μπορείτε να μειώσετε τις θερμίδες χωρίς προσπάθεια έως 6%.

Φάτε περισσότερα λαχανικά

Συνοδεύστε το δείπνο σας με τρία λαχανικά αντί για ένα και θα φάτε περισσότερα χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Η μεγαλύτερη ποικιλία σας ξεγελά να φάτε περισσότερο – και η μεγαλύτερη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι εξαιρετικός τρόπος για να χάσετε βάρος.

Κάντε το όπως οι Κινέζοι

Εάν προσθέσετε μια σούπα με βάση το ζωμό στην ημέρα σας, θα χορτάσετε με λιγότερες θερμίδες. Προτιμήστε τη μινεστρόνε, την κοτόσουπα ή μία κινέζικη won-ton. Η σούπα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στην αρχή του γεύματος, επειδή επιβραδύνει το ρυθμό που τρως και μειώνει την όρεξη.

Προτιμήστε τα δημητριακά ολικής άλεσης

Τα σιτηρά ολικής αλέσεως, όπως το καστανό ρύζι, το κριθάρι, η βρόμη και το σιτάρι ολικής αλέσεως, ανήκουν κι αυτά στη στρατηγική απώλειας βάρους. Σας χορταίνουν με λιγότερες θερμίδες και μπορούν να μειώσουν τη χοληστερόλη σας.