Μία ακόμη αποκάλυψη για την πτώση του ελικοπτέρου που επέβαινε ο Κόμπε Μπράιαντ, η 13χρονη κόρη του και 7 ακόμη άνθρωποι είδε το φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με την Dailymail, ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου λίγο πριν από την πτώση είχε λάβει ειδική άδεια να πετά κάτω από τα 2.500 πόδια (περίπου 760 μέτρα ύψος) σε επικίνδυνες καιρικές συνθήκες, λόγω ομίχλης, βασιζόμενος μόνο σε πτήση εξ όψεως και όχι στα πτητικά όργανα.

Το ελικόπτερο του Μπράιαντ, απογειώθηκε από την Σάντα Ανα, νότια του Λος Άντζελες, λίγο μετά τις 9 το πρωί (τοπική ώρα), παρά το γεγονός ότι οι συνθήκες δεν ήταν κατάλληλες για πτήσεις, σύμφωνα με το Αστυνομικό Τμήμα του Λος Άντζελες.

Επικρατούσε συννεφιά στα 1.300 πόδια και η ορατότητα ήταν περίπου στα πέντε μίλια. Ο πιλότος πετούσε αρχικά με κανόνες οπτικής πτήσης (VFR), πράγμα που σημαίνει ότι βασιζόταν στην ικανότητά του να βλέπει το έδαφος κάτω από αυτόν. Αυτό άλλαξε όταν του χορηγήθηκε το SVFR.

Γύρω στις 9.20 π.μ., το ελικόπτερο έκανε για περίπου 15 λεπτά κύκλους ανατολικά του Interstate 5, κοντά στο Glendale.

Εξαιτίας της χαμηλής ορατότητας, ο χειριστής του ελικοπτέρου θα μπορούσε να έρθει σε επαφή με ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και να ζητήσει να αλλάξει τους κανόνες πτήσης με όργανα (IFR), πράγμα που θα του επέτρεπε να πλοηγηθεί στα σύννεφα.

Παρ όλα αυτά, όταν οι πιλότοι πετούν με IFR καθυστερούν ιδίως στον εναέριο χώρο της Νότιας Καλιφόρνιας που έχει αυξημένη κίνηση.

Σύμφωνα με το FlightRadar24, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας είχαν προειδοποιήσει τον πιλότο για τη χαμηλή ορατότητα, λόγω ομίχλης και του είχαν δώσει οδηγίες να αλλάξει διαδρομή.

Το παραπάνω σενάριο επιβεβαιώθηκε από ένα ηχητικό ντοκουμέντο που αποκαλύπτει τους τελευταίους διαλόγους ανάμεσα στον πύργο ελέγχου και τον χειριστή του ελικοπτέρου. Στο ηχητικό ντοκουμέντο εμφανίζεται ένας εκ των ελεγκτών να λέει στον χειριστή του ελικοπτέρου «πετάτε πολύ χαμηλά».

Κόμπι Μπράιαντ: Το μοιραίο 15λεπτο που το ελικόπτερο