«Οι 15 πολιτικές που ανακοινώθηκαν από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τους αρμόδιους Υπουργούς δημιουργούν εμπιστοσύνη, αισιοδοξία, αλληλεγγύη και αξιοπιστία στους πολίτες και το επιχειρείν για την διαχείριση της κρίσης, την ανάσχεση της ύφεσης και την αναστροφή του οικονομικού κλίματος». Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλης Κορκίδης.

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Κορκίδη έχει ως εξής:

«…Το σχέδιο της Κυβέρνησης για την εργασία και την οικονομία, σύμφωνα με τους κεντρικούς άξονες που περιέγραψε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, επιταχύνει την επανεκκίνηση της αγοράς, προστατεύει την εργασία και κινείται στη κατεύθυνση για σταθεροποίηση και ανάταξη όλων των οικονομικών δραστηριοτήτων.

Στα επόμενα βήματα των μέτρων, συνολικού κόστους 24 δισ. ευρώ, προτεραιότητα δίνεται στη στήριξη των κλάδων που συνθέτουν το οικονομικό πλέγμα του τουρισμού, της εστίασης, των μεταφορών, καθώς επίσης του πολιτισμού και αθλητισμού.

Τα νέα μέτρα ίσως να δημιουργούν κάποια ερωτηματικά, ενώ αντίστοιχη αντιμετώπιση αναμένουν το εμπόριο, η μεταποίηση και οι υπόλοιποι κλάδοι της ελληνικής οικονομίας.

Σε μία κρίσιμη φάση της προσπάθειας να εξέλθει η χώρα της πανδημίας με τις μικρότερες δυνατές απώλειες, οι 15 πολιτικές που ανακοινώθηκαν δημιουργούν εμπιστοσύνη, αισιοδοξία, αλληλεγγύη και αξιοπιστία στους πολίτες και το επιχειρείν για την διαχείριση της κρίσης, την ανάσχεση της ύφεσης και την αναστροφή του οικονομικού κλίματος.

Το κυβερνητικό σχέδιο είναι συνεκτικό και γρήγορο, ενώ περιλαμβάνει ένα τετράπτυχο στήριξης στην απασχόληση, τη ρευστότητα, την φορολογία και το ιδιωτικό χρέος. Η Κυβέρνηση ξεδιπλώνει τα μέτρα μέχρι τον Οκτώβριο, συνεχίζει να επενδύει στις συνθήκες ασφάλειας για τους πολίτες και ανοίγει «ομπρέλα προστασίας» για τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις.

Όσον αφορά στην επανεκκίνηση των τουριστικών δραστηριοτήτων, το «momentum» που έχει διαμορφωθεί σε παγκόσμια κλίμακα, η Ελλάδα φιγουράρει στις πρώτες θέσεις στις συστάσεις που δίνουν οι «tour operators» για μέρη με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η προβολή της χώρας μας από όλα τα μέσα ενημέρωσης παντού στον κόσμο, δείχνει ότι όλοι έχουν στραμμένη την προσοχή τους στην Ελλάδα. Αυτό μας διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο και μας βοηθά να μην χαθεί όλη η φετινή τουριστική σεζόν. Η Ελλάδα είναι μία χώρα, όπως περίτρανα αποδείχθηκε, υγειονομικά «θωρακισμένη» και πρέπει να αξιοποιήσει όσα επάξια κατάφερε…»