Λαβρόφ: Εκνευρίστηκε με δημοσιογράφο επειδή χτυπούσε το τηλέφωνό του – «Θα βγάλουν όπλο»
Ο Σεργκέι Λαβρόφ εκνευρίστηκε με έναν δημοσιογράφο, καθώς το κινητό τηλέφωνο του συνέχιζε να χτυπάει κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου
Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ εκνευρίστηκε με έναν δημοσιογράφο, καθώς το κινητό τηλέφωνο του συνέχιζε να χτυπάει κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχωρούσε στο πλαίσιο της συνόδου των BRICS.
Ο Λαβρόφ κάποια στιγμή δεν άντεξε, έχασε την υπομονή του και ξέσπασε: «κοίτα, μπορείς να μας αφήσεις; δεν αστειεύομαι» είπε, ζητώντας από τα μέλη της ασφάλειάς του να βγάλουν τον ενοχλητικό δημοσιογράφο από την αίθουσα.
"If you surrender your phone, they will take out a gun, you know!"
Russian Foreign Minister Lavrov got angry when a journalist's phone rang during his press conference. pic.twitter.com/riZmTQlndw
— Visegrád 24 (@visegrad24) May 15, 2026
«Αν παραδώσεις το τηλέφωνό σου, θα βγάλουν όπλο, ξέρεις!» είπε χιουμοριστικά απευθυνόμενος στον δημοσιογράφο.
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.