Lidl Ελλάς: Καλύτερες συσκευασίες με βελτιωμένη απόδοση βιωσιμότητας

Στη προσπάθεια της Lidl Ελλάς, να μπορούν οι επισκέπτες να αναγνωρίζουν εύκολα τις βελτιωμένες συσκευασίες, εστίασε  το Μέλος της Διοίκησης, στη διεύθυνση Αγορών της εταιρίας  Ιωάννης Καρανάτσιος, αναφερόμενος στη νέα σήμανση «improving & reducing-packaging responsibly», που εισήγαγε ο όμιλος.

«Θέλουμε να κάνουμε τις συσκευασίες μας καλύτερες – αυτό σημαίνει, πάνω από όλα, περισσότερο βιώσιμες», είπε ο κ. Καρανάτσιος, σημειώνοντας πως :

«Με τη σήμανση «improving & reducing- packaging responsibly» εξασφαλίζουμε για τους πελάτες μας την κατάλληλη ενημέρωση και διαφάνεια».

Ειδικότερα, η Lidl Ελλάς με τη νέα σήμανση, ενημερώνει τους καταναλωτές για τις βελτιωμένες ιδιότητες βιωσιμότητας της συσκευασίας του εκάστοτε προϊόντος, τηρώντας τις αρχές της διαφάνειας.

Η σήμανση «improving & reducing-packaging responsibly» στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Lidl Ελλάς υποδηλώνει ότι πρόκειται για μια συσκευασία με βελτιωμένη απόδοση βιωσιμότητας έναντι άλλων συμβατικών λύσεων.

Αυτό μπορεί να συνεπάγεται, δυνατότητα ανακύκλωσης κατά τουλάχιστον 80%, περιεκτικότητα σε ανακυκλωμένα υλικά κατά τουλάχιστον 30%, χρήση εναλλακτικών υλικών και εξοικονόμηση όγκου ή βάρους υλικών συσκευασίας κατά τουλάχιστον 10%

Eφ όσον ισχύει τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω κριτήρια, η ειδική σήμανση τοποθετείται στην μπροστινή όψη της συσκευασίας του αντίστοιχου προϊόντος.

Στην πίσω ή πλαϊνή όψη της συσκευασίας ή στην εσωτερική πλευρά της ετικέτας εμφανίζεται μία σύντομη επεξήγηση για τα κριτήρια.

Πιο αναλυτικά, η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς.

H εταιρία έχει θέσει ως στόχους, έως το 2025 να μειώσει κατά 20% τη χρήση πλαστικού και να πετύχει τη μέγιστη δυνατή ανακυκλωσιμότητα για το 100% των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής της ετικέτας.

Εκτός από τη μείωση και τον (επανα)σχεδιασμό, η ανακύκλωση, η απομάκρυνση και η έρευνα αποτελούν επιπλέον πεδία δράσης της RΕset Plastic στρατηγικής.