Lockdown: Ποιο φαγητό καταναλώθηκε περισσότερο την περίοδο της καραντίνας

O πάροχος υπηρεσιών τροφοδοσίας Apetito έκανε γνωστό πως το 2020, την χρονιά του κορωνοϊού, το λουκάνικο με κάρι (currywurst) έχασε την αδιαμφισβήτητη πρωτοκαθεδρία του, ενώ τη θέση του πήρε το κλασικό σπαγγέτι μπολονέζ.

Το λουκάνικο με κάρυ ήταν το νούμερο ένα στην κατάταξη για 28 ολόκληρα χρόνια.

Η πανδημία του κορονοϊού δεν έγινε όμως αισθητή για την εταιρεία Apetito μόνο λόγω των θετικών γι΄αυτήν αλλαγών στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις καντίνες, οι οποίες είχαν κλείσει προσωρινά λόγω των περιοριστικών μέτρων.

Συνολικά, οι πωλήσεις του ομίλου εταιρειών, στον οποίο ανήκει επίσης και η εταιρεία κατεψυγμένων τροφίμων Costa Meeresspezialitäten, ήταν στο επίπεδο του προηγούμενου έτους και ανέρχονταν περίπου στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ το 2020. Αλλά το μερίδιο των μεμονωμένων τομέων στις πωλήσεις άλλαξε σημαντικά σε καντίνες παιδικών σταθμών, σχολείων και επιχειρήσεων και ο όμιλος είχε σημαντικές απώλειες πωλήσεων λόγω του lockdown και της έκρηξης της τηλεργασίας.

Ωστόσο, η άμεση επαφή με τους καταναλωτές πήγε πολύ καλύτερα. Συγκεκριμένα, ο τομέας της τροφοδοσίας ηλικιωμένων με γεύματα στο σπίτι αυξήθηκε θεαματικά στη Γερμανία (κατά 23%). Η θυγατρική εταιρεία κατεψυγμένων τροφίμων Costa σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση των πωλήσεων.

«Οι διαδικτυακές παραγγελίες αυξήθηκαν σημαντικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας», είπε ο εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας Apetito Γκίντο Χίλντεμπραντ. «Τα διαδικτυακά καταστήματά μας, η διαδικτυακή πύλη πελατών μας και οι εφαρμογές μας καταγράφουν υψηλότερες πωλήσεις και αριθμούς χρηστών από ποτέ άλλοτε. Με τα διαδικτυακά καταστήματά μας για τροφοδοσία ηλικιωμένων στο σπίτι, διπλασιάσαμε τις πωλήσεις μας το 2020». Για το τρέχον οικονομικό έτος, η Apetito στοχεύει σε μια θετική επιχειρηματική ανάπτυξη παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία», πρόσθεσε.