Οικονομία

Mazda 2: Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου μοντέλου από τον Όμιλο Συγγελίδη

Η ιαπωνική εταιρία κλείνει φέτος 100 χρόνια ποιότητας και αξιοπιστίας

Mazda Sygelidis Mc Ginigle 04 02 20

Του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Για τη νέα δυναμική, που αναμένει να δημιουργήσει στην ελληνική αγορά, το καινούργιο Mazda 2, αναφέρθηκε ο επικεφαλής του Ομίλου Πολυχρόνης Συγγελίδης, που μαζί με τον regional director της Mazda David Mc Gonigle, παρουσίασαν Πανευρωπαϊκά στην Αττική, το νέο Ιαπωνικό μοντέλο

«Περιμένουμε πολλά από την αγορά», είπε ο κ. Συγγελίδης, απαντώντας σε ερώτηση του «Vradini.gr, στο περιθώριο της συνέντευξης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για το νέο Mazda, με την εταιρία να κλείνει φέτος 100 χρόνια ποιότητας και αξιοπιστίας.

Από την πλευρά του, ο κ. Mc Gonigle, έκανε λόγο για την πολύχρονη απουσία της μάρκας, από την ελληνική αγορά, με αποτέλεσμα το κτίσιμο από την αρχή της εταιρίας.

Νωρίτερα, το μέλος του ΔΣ του Ομίλου Συγγελίδη Δημήτρης Καβούρης, μαζί με την marketing manager Μαρία Κατσαρέα, μίλησαν για την επιτυχημένη μέχρι τώρα διαδρομή της μάρκας και την αύξηση των κάθετων μονάδων εξυπηρέτησης και πώλησης στη χώρα.

Παράλληλα, οι τεχνικοί της μάρκας, έδειξαν στη σύντομη παρουσίαση, τους λόγους για τους οποίους, η Mazda έχει καταφέρει να τοποθετήσει τα μοντέλα της στην premium κατηγορία.

Ειδικότερα, ο πολυτελής εξοπλισμός περιλαμβάνει Head-Up Display, περιμετρική προβολή στην κάμερα οπισθοπορείας, με σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition System).

Εξωτερικά, το νέο μοντέλο είναι εντυπωσιακό με την μεγάλη μάσκα που αποτελεί σήμα κατατεθέν και τις καμπύλες που διατρέχουν όλο το αμάξωμα.

Σήμερα, η Mazda προσφέρει αποδεδειγμένα, αξιοπιστία και αντοχή στον χρόνο, ενώ ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής διαθέτει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V που συνδυάζει την υπάρχουσα τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, i-ELOOP με την ενσωματωμένη γεννήτρια μίζας (B-ISG).

Δείτε επίσης