Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα κάποιος λέει όχι στο νόστιμο βούτυρο και τη γλυκιά κρεμώδη γεύση του. Όσοι όμως από εσάς αναζητάτε μια διαφορετική εναλλακτική, μερικές υγιεινές επιλογές χωρίς ζωικά λίπη για λιτοδίαιτες συνταγές είναι οι ακόλουθες:

Σάλτσα μήλου

Το βούτυρο μπορεί να αντικατασταθεί με άγλυκη σάλτσα μήλου. Να ξέρετε ότι για μια πετυχημένη συνταγή πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη μισή ποσότητα σάλτσας μήλου σε σχέση με την ποσότητα του βουτύρου που βάζατε συνήθως.

Σπορέλαιο

Μπορείτε να αντικαταστήσετε 3/4 του φλιτζανιού φυτικό λάδι για κάθε 1 φλιτζάνι βούτυρο που απαιτεί η αγαπημένη σας συνταγή.

Ξινόγαλο

Αντικαταστήστε 1/2 φλιτζάνι ξινόγαλο για κάθε 1 φλιτζάνι βούτυρο που χρησιμοποιούσατε συνήθως και η πιο υγιεινή εκδοχή της συνταγή σας θα σας ενθουσιάσει.

Αβοκάντο

Μπορείτε να αντικαταστήσετε το καθαρισμένο και ώριμο αβοκάντο σε ίσα μέρη με την ποσότητα βουτύρου που απαιτείται, ειδικά αν θέλετε μια υψηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Στραγγιστό γιαούρτι

Για μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, χρησιμοποιήστε τη μισή από την ποσότητα βουτύρου με στραγγιστό γιαούρτι.

Πουρές κολοκύθας

Για κάθε φλιτζάνι βούτυρο που απαιτείται σε μια συνταγή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 3/4 του φλιτζανιού κολοκύθα.

Λάδι καρύδας

Το λάδι καρύδας έχει παρόμοιες ιδιότητες με το βούτυρο, είναι στερεό σε χαμηλή θερμοκρασία και υγροποιείται όταν ζεσταίνεται. Δώστε προσοχή στο ιδιαίτερο άρωμα του που μπορεί να μην ταιριάζει με την συνταγή σας.

Πολτός δαμάσκηνου

Μπορείτε να αντικαταστήσετε 3/4 του φλιτζανιού πουρέ δαμάσκηνου για κάθε φλιτζάνι βούτυρο, μόνο α έχετε υπόψη σας ότι η παρασκευή σας θα έχει μωβ χρώμα.

Ελαιόλαδο

Η αναλογία είναι απλή και γνωστή στους περισσότερους, 3/4 φλιτζάνι ελαιόλαδο για κάθε φλιτζάνι βούτυρο.