Τηλεθέαση – Σαββατοκύριακο: Ποια πρωινή εκπομπή «σάρωσε» στην πρεμιέρα της
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθεάση.
Την πρεμιέρα για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν έκαναν το πρωινό του Σαββάτου (21/9) οι «Weekenders» Θανάσης Πάτρας και Δημήτρης Πανόπουλος, η Σίσσυ Χρηστίδου και ο Νίκος Μάνεσης.
Οι τρεις εκπομπές ολοκλήρωσαν το παζλ της πρωινής ζώνης (10:00-13:00) του Σαββατοκύριακου και έδωσαν την παρθενική τους μάχη για την τηλεθέαση, διεκδικώντας το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο της πίτας απέναντι στα δίδυμα της ΕΡΤ (Ζωή Κρονάκη – Τάσος Ιορδανίδης) και του ΣΚΑΪ (Γιώργος Γρηγοριάδης – Γιάννης Πιτταράς).
Ποια εκπομπή κατάφερε να κόψει πρώτη το νήμα και να βρεθεί στην κορυφή;
Την σαφή τους προτίμηση στη Σίσσυ Χρηστίδου και την πρωινή της παρέα στο MEGA φαίνεται πως έδειξαν με το καλημέρα οι τηλεθεατές, αφού της χάρισαν ποδαρικό με τηλεθέαση 19,7% στο δυναμικό κοινό (18-54). Ακολούθησε ο Νίκος Μάνεσης με 15,2% και το δίδυμο των «Δεκατιανών» στον ΣΚΑΪ με 11,8%. Με μια ανάσα κάτω από τη βάση έκαναν πρεμιέρα οι «Weekenders» του ΑΝΤ1 (9,6%), ενώ η Ζωή Κρονάκη και ο Τάσος Ιορδανίδης στην ΕΡΤ περιορίστηκαν στο 3,7%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί φαίνεται πως η ενημέρωση πήρε κεφάλι, αφού ο Νίκος Μάνεσης έκοψε πρώτος το νήμα στη μάχη για την τηλεθέαση με ποσοστό 18,7%. Ακολούθησαν οι «Δεκατιανοί» με 18,3%, ενώ η Σίσσυ Χρηστίδου βρέθηκε στο 13,8%. Στο 8,8% έκλεισε το γενικό σύνολο για τους Πάτρα-Πανόπουλο (ΑΝΤ1) και στο 4,6% για τους Κρονάκη-Ιορδανίδη στην ΕΡΤ1.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
- Χαμογέλα και Πάλι – 19,7%
- Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 15,2%
- Οι Δεκατιανοί – 11,8%
- Weekenders – 9,6%
- Καλημέρα είπαμε; – 3,7%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
- Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 18,7%
- Οι Δεκατιανοί – 18,3%
- Χαμογέλα και Πάλι – 13,8%
- Weekenders – 8,8%
- Καλημέρα είπαμε; – 4,6%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.