Η εταιρεία Netflix ευνοήθηκε από την πανδημία, αφού ολόκληρος ο πλσνήτης αναγκάστηκε να μείνει σπίτι, οπότε μία από τις επικρατέστερες επιλογές για τον ελεύθερο χρόνο ήταν η παρακολούθηση παραγωγών του Netflix.

Η εταιρεία λοιπόν, βλέποντας τα κέρδη της να αυξάνονται κατακόρυφα, η αποφάσισε να δαπανήσει αρκετά χρήματα μέσα στο 2021 για ακόμα καλύτερο περιεχόμενο. 

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, οι πιο δημοφιλείς εκπομπές του Netflix περιελάμβαναν την πρώτη σεζόν του «Firefly Lane», με 49 εκατομμύρια νοικοκυριά να συντονίζονται για να το παρακολουθήσουν κατά τη διάρκεια των πρώτων 28 ημερών της προβολής της σειράς, την 3η σεζόν του «Cobra Kai» (45 εκατομμύρια), το «Fate: The Winx Saga»(57 εκατομμύρια) και το «Ginny & Georgia» (52 εκατομμύρια), σύμφωνα με την Netflix.

Η εταιρεία streaming επενδύει παράλληλα, σε πρωτότυπες παραγωγές τοπικής γλώσσας και σημείωσε ότι το «Who Killed Sara» από το Μεξικό προσέλκυσε περίπου 55 εκατομμύρια θεατές στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες της προβολής.

Αυτό έβαλε την παραγωγή αυτή, στην πρώτη θέση του πιο δημοφιλούς μη αγγλόφωνου τίτλου του Netflix στις ΗΠΑ.

Το «Under Zero» από την Ισπανία έφερε 47 εκατομμύρια νοικοκυριά και το «Space Sweepers» της Κορέας προσέλκυσε 26 εκατομμύρια νοικοκυριά.

Το Netflix αναφέρθηκε επίσης και στη δημοφιλή γαλλική σειρά «Lupine», με πρωταγωνιστή τον Omar Sy, η οποία συγκέντρωσε 76 εκατομμύρια νοικοκυριά στις πρώτες 28 ημέρες παρουσίας του στην πλατφόρμα. Αυτός ήταν και ο πιο δημοφιλής νέος τίτλος αυτό το τρίμηνο.