Η Μεγάλη Εβδομάδα είναι προ των πυλών και αν μη τι άλλο, οι περισσότεροι από εμάς θα νηστέψουμε έστω και για μια εβδομάδα.

Παρακάτω σου παρουσιάζουμε τις 3 τροφές που μιμούνται εξαιρετικά το κρέας και θα σου δώσουν τις πρωτεΐνες που αναζητάς εκείνη την περίοδο.

Όσπρια

Τα όσπρια αποτελούν εναλλακτική πηγή πρωτεΐνης που μας δίνει βιταμίνες και μέταλλα. Αν προσθέσουμε στα όσπρια λεμόνι, ο σίδηρος απορροφάται πολύ καλύτερα από τον οργανισμό μας και αυτή την πληροφορία πρέπει να την έχουμε στο μυαλό μας.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε ω3, λιπαρά οξέα, βιταμίνη Ε, μαγνήσιο και χαλκό. Το φυστικοβούτυρο και το ταχίνι είναι δυο συνήθειες που πρέπει να ανακαλύψεις.

Ηλιόσπορος

Πρόσθεσε στο φαγητό σου σπόρους, όπως ηλιόσπορο και σπόρους κολοκύθας αφού έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε και Β, χαλκό και σελήνιο. Βάλτο στα δημητριακά σου, στις σαλάτες και στις σούπες σου.