Nova: Η Forthnet, ανανεώθηκε σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας εποχής

Του Γιάννη Χαλκιαδάκη…

Ανανέωσε την οπτική της ταυτότητα η Forthnet, με την μετονομασία  της σε  Nova, σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας εποχής για την ελληνική αγορά, καθώς με την μετονομασία της, βρίσκεται πλέον εν μέσω ενός συνολικού μετασχηματισμού, έχοντας την στήριξη ενός  ηγετικού παρόχου υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη ΝΑ Ευρώπη της United Group, που εξυπηρετεί σήμερα 11 εκατ. πελάτες και παράγει 55 κανάλια σε 8 χώρες.

Συγκεκριμένα, η Νova είναι ιστορικά ένας από τους  μεγαλύτερους επενδυτές σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα 100 εκατ. ευρώ, με την περιφερειακή εμβέλεια της United Group και  τις αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της να είναι ισχυρότερες από ποτέ.

Από την επόμενη σεζόν, και παράλληλα με το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν συναρπαστικές προσθήκες ώστε να μη χάνουν στιγμή δράσης από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα στον κόσμο.

Μεταξύ αυτών είναι οι αγώνες των αγαπημένων τους ομάδων στους προκριματικούς της UEFA, τη Bundesliga και τη LaLiga καθώς και οι αναμετρήσεις αστέρων του τένις στο Wimbledon, το Davis Cup και το ATP Cup.

Επίσης, η Nova έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα για σημαντικές διοργανώσεις της FIBA, το Coppa Italia, τα ολλανδικά και βελγικά πρωταθλήματα αλλά και πολλά ακόμη.

Παρουσιάζοντας σε digital press event, την μετονομασία  η CEO του United Group  Victoriya  Boklag, είπε: «Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova.

Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας».

Ολοκληρώνοντας, η κ. Boklag  διεμήνυσε πως η United Group, που διαχειρίζεται πολλά από τα πιο επιτυχημένα brands τηλεπικοινωνιών και media της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, έχει εντυπωσιαστεί από τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά, τονίζοντας :

«Πιστεύουμε ότι η είσοδός μας στην ελληνική αγορά θα τονώσει τον ανταγωνισμό και την καινοτομία, προς όφελος των Ελλήνων καταναλωτών».

Παίρνοντας τον λόγο, ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ο οποίος ανέλαβε τον Απρίλιο στο πλαίσιο της νέας διοίκησης και εξειδίκευσης που φέρνει η United Group αναβαθμίζοντας την εταιρεία,

 σημείωσε  πως  επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες, λέγοντας: 

«Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του επενδυτικού μας σχεδίου, η United Group προχωρά σε επένδυση επιπλέον 50 εκατ. ευρώ στην Nova μέχρι το τέλος του έτους.

Το ποσό αυτό προστίθεται στα περισσότερα από 150 εκατ. ευρώ που επενδύθηκαν το τελευταίο εξάμηνο για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας, ενώ η δεύτερη φάση του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου για τη Nova βρίσκεται υπό ανάπτυξη».

Συνεχίζοντας, ο κ.  Γεωργιόπουλος  στάθηκε ιδιαιτέρως στο γεγονός πως ένας σημαντικός στόχος της εταιρείας αποτελεί η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και – όπου είναι εφικτό – η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών, 

ώστε η Nova να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ίντερνετ, νέων τεχνολογιών και κορυφαίου περιεχομένου αλλά και τη καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ελληνικές επιχειρήσεις και καταναλωτές, επισημαίνοντας: 

«Εργαζόμαστε σκληρά για να αναπτύξουμε μοναδικά νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες και θα μπορούμε να παρέχουμε στους Έλληνες καταναλωτές κάποια από αυτά αμέσως μετά το καλοκαίρι. Τους επόμενους μήνες θα δείτε σημαντικές αλλαγές αλλά και νέες υπηρεσίες και προϊόντα».

Για να προσθέσει ότι «Υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που έρχονται. Είναι μία κομβική στιγμή για όλους εμάς στη Nova».

Υπενθυμίζεται πως η Nova είναι η εταιρία που πρώτη έφερε το internet και το pay-TV στην Ελλάδα. Σήμερα παρέχει σε οικιακούς πελάτες και επιχειρήσεις ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών pay-TV, broadband internet, σταθερής τηλεφωνίας και ενέργειας.

Η τηλεοπτική πλατφόρμα της Nova περιλαμβάνει το καλύτερο τοπικό και διεθνές περιεχόμενο αθλητισμού, ταινιών, σειρών, παιδικών εκπομπών, ειδήσεων και ντοκιμαντέρ σε περισσότερα από 250 κανάλια.

Απασχολεί περίπου 1.000 άτομα και διαχειρίζεται ένα δίκτυο από σχεδόν 100 καταστήματα σε 52 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, παρέχοντας υπηρεσίες σε περίπου 1,4 εκ. χρήστες.

Το 2020, η Nova εξαγοράστηκε από την United Group, τον κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, γεγονός που σηματοδοτεί την είσοδο του Ομίλου με έδρα την Ολλανδία στην ελληνική αγορά.

Σημειώνεται  ότι η United Group, με έδρα την Ολλανδία, είναι ένας από τους  κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η εταιρία δραστηριοποιείται σε οκτώ χώρες εξυπηρετώντας περίπου 11 εκατ. χρήστες και απασχολώντας πάνω από 12.500 εργαζόμενους, ενώ  έχει την ευρύτερη κάλυψη δικτύου στην περιοχή,  προσφέροντας  στους πελάτες της την πιο ελκυστική επιλογή τηλεοπτικού περιεχομένου από όλο τον κόσμο.

Το άριστο περιεχόμενο και οι υπηρεσίες που παρέχει  στους πελάτες της διασφαλίζονται μέσα από αξιοσημείωτες επενδύσεις στις ψηφιακές υποδομές, το περιεχόμενο και την τεχνολογία.

Από τον Μάρτιο 2019, πλειοψηφική ιδιοκτησία της United Group ανήκει στην BC Partners, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες διεθνών επενδύσεων.