Έκπληκτοι οι εχέφρονοι πολίτες παρακολουθούν το τελευταίο διάστημα την διοργάνωση συγκεντρώσεων με πολιτικό πρόσημο, όπου οι παριστάμενοι δεν φορούν μάσκες. Είναι οι ίδιοι διαδηλωταί που διεμαρτύροντο για τα τμήματα των 25 μαθητών ανά τάξη, με το επιχείρημα της προστασίας από τον κορωνοϊό.

«Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν

Μήνα σε γάμο ρίχνονται, μήνα σε χαροκόπι;

  • Ουδέ σε γάμο ρίχνονται ουδέ σε χαροκόπι».

Το δημώδες τραγούδι του 1821 ενεθυμήθην παρακολουθώντας την μεγαλειώδη συγκέντρωση όχι στον… Πύργο του Δημουλά, αλλά έμπροσθεν του Εφετείου Αθηνών.

Ερώτημα πρώτον: Πόσοι από τους συγκεντρωθέντες φορούσαν μάσκες;

Ερώτημα δεύτερον: Πόσοι από τους παρισταμένους συμμετείχαν στις καταλήψεις των σχολείων με ένα από τα κεντρικά ερωτήματα, τα τμήματα των 25 μαθητών ανά τάξη, για να μην διακινδυνεύσει η υγεία των μαθητών;

Ερώτημα τρίτον: Τι θα πουν μετά από δύο εβδομάδες οι ίδιοι, όταν διαπιστωθεί η αύξησις των κρουσμάτων του κορωνοϊού, όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου, μετά την επίσης μεγαλειώδη συγκέντρωση των οπαδών του Π.Α.Ο.Κ., έξω από το ξενοδοχείο «Makedonia Palace» στην Θεσσαλονίκη;

«Ουαί δε υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί». Η βιβλική φράσις ταιριάζει «γάντι» στους αγκιτάτορες της Αριστεράς, οι οποίοι μέσω πανδημίας βρήκαν την ευκαιρία να διαδηλώσουν ελεύθερα, χωρίς να τους ενδιαφέρει η δημόσια υγεία των συμπολιτών τους.

Καθίσταται ηλίου φαεινότερον ότι για ορισμένους η ατομική ελευθερία υπερτερεί της συλλογικής προστασίας από θανατηφόρους ιούς όπως ο Covid-19.

Ερώτημα τέταρτον και τελευταίον: Γιατί ακυρώνονται οι στρατιωτικές παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου και επιτρέπονται οι «παρελάσεις» των διαδηλωτών; Το χακί μολύνει περισσότερο από το κόκκινο;

Από την έντυπη έκδοση της «Βραδυνής της Κυριακής»