Ο Τζόνι Ντεπ συνεχίζει να είναι το πρόσωπο του «Sauvage» του Dior. Ο ηθοποιός υπήρξε το πρόσωπο για το άρωμα  από τότε που κυκλοφόρησε το 2015, με μια διαφημιστική καμπάνια που δέχθηκε σκληρές κριτικές για τη ρατσιστική απεικόνιση των Αμερικανών ιθαγενών.   Ωστόσο έκπληξη προκάλεσε μια νέα προβολή για το άρωμα, όπου δείχνει τον Ντεπ να παίζει κιθάρα. Το βίντεο προβλήθηκε στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια του The Great British Bake Off αυτήν την εβδομάδα.   «Λάβαμε συνολικά 11 καταγγελίες σχετικά με αυτήν τη διαφήμιση», δήλωσε εκπρόσωπος της Αρχής Προτύπων Διαφήμισης, «με τους καταγγέλλοντες να πιστεύουν ότι ο Τζόνι Ντεπ δεν θα έπρεπε να είναι στη διαφήμιση λόγω των  λεπτομερειών, που είδαν το φως της δημοσιότητας, σχετικά με την πρόσφατη δικαστική του υπόθεση» πρόσθεσε. Υπενθυμίζεται πως το δικαστήριο όρισε να πληρώσει ο Ντεπ στην εφημερίδα Sun ένα αρχικό ποσό της τάξεως των 630.000 λιρών για νομικά τέλη, αφού το δικαστήριο διαπίστωσε ότι υπήρχαν συντριπτικά στοιχεία που αποδείκνυαν πως επιτέθηκε στην τότε σύζυγό του, Άμπερ Χερντ, στα μέσα του 2010.   Την ίδια ώρα οι φήμες λένε πως ο ηθοποιός πληρώθηκε κάπου μεταξύ 3 και 5 εκατ. δολαρίων για να διαφημίσει το Sauvage.   Ο Βρετανός εμπειρογνώμονας δημοσίων σχέσεων Mark Bokowski, ο οποίος έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Μάικλ Τζάκσον και την American Express, δήλωσε πως «Νομίζω ότι θα ήταν λογικό για τον Dior να διακόψει τους δεσμούς με τον Ντεπ. Οτιδήποτε μπορεί να σταματήσει πατώντας ένα κουμπί αν το ήθελε πραγματικά».   Από τη στιγμή που μεταδόθηκε η διαφήμιση, οι οπαδοί του Ντεπ, χρησιμοποιώντας το hashtag #Justiceforjohnnydepp, έχουν δημοσιεύσει μηνύματα στήριξης στα κοινωνικά μέσα για τον ηθοποιό και τη συνέχιση της συνεργασίας του με τον Οίκο Dior.   «Ο Τζόνι Ντεπ εξακολουθεί να είναι το πρόσωπο του Sauvage, επειδή στον Dior δεν είναι ηλίθιοι» ανέφερε ένα μήνυμα.   «Είναι ακόμα το πρόσωπο του αρώματος τους, Sauvage και σίγουρα θα πάρω ένα μπουκάλι για να δείξω την υποστήριξή μου» ανέφερε κάποιος άλλος χρήστης.   Μετά την απόφαση, η οποία απέρριψε τον ισχυρισμό του Ντεπ ότι η Sun τον είχε δυσφημήσει, αποκαλώντας τον «wife beater» (άνδρας που χτυπά τη σύζυγό του), οι αναζητήσεις στο Διαδίκτυο για το Sauvage έχουν αυξηθεί κατά 23%, σύμφωνα με την ιστοσελίδα ομορφιάς Cosmetify.   Το Sauvage είναι το καλύτερο σε πωλήσεις ανδρικό άρωμα στο The Fragrance Shop και βρίσκεται στη λίστα με τις καλύτερες πωλήσεις στο The Perfume Shop.   Ο Bokowski δήλωσε πως «Μια μάρκα όπως η Dior δεν κοιτάζει απλώς αυτό το σημείο (τη δικαστική απόφαση). Η στάση (απέναντι στον Ντεπ) στο Ηνωμένο Βασίλειο θα είναι πολύ διαφορετική από εκείνη στην Ανατολική Ευρώπη. Οι επώνυμες εταιρείες ελπίζουν για βραχυπρόθεσμη απώλεια μνήμης και μακροχρόνια αμνησία. Αυτοί οι οίκοι μόδας ζουν στη δική τους φούσκα, είναι σαν το The Devil Wears Prada (ταινία). Ζουν σε έναν κόσμο όπου έχουν συνηθίσει να αντιμετωπίζουν αντιπαραθέσεις» λέει χαρακτηριστικά.   Ερωτηθείσα σχετικά η Lauren Sherman, επικεφαλής ανταποκρίτρια της Business of Fashion, είπε πως ο οίκος Dior επέλεξε να κρατήσει τη θέση «όλα τα είδη δημοσιότητας είναι καλή δημοσιότητα».