Η τακτική άσκηση και η σωστή διατροφή είναι τα απαραίτητα συστατικά μιας υγιεινής ζωής. Οι περισσότεροι άνθρωποι, όμως, δε γνωρίζουν πώς να προγραμματίσουν σωστά τα γεύματά τους, όταν προστίθεται η γυμναστική στη ρουτίνα τους.

Με δεδομένο ότι λόγω του κορωνοϊού και της καραντίνας έχουν πλέον πειστεί να ασκηθούν ακόμα και οι πιο… φυγόπονοι, οι τροφές που πρέπει να τρώνε όλοι μετά την προπόνηση για να τονώσουν και να αποκαταστήσουν το καταπονημένο μυικό τους σύστημα είναι οι ακόλουθες:

Μπανάνα

Οι καλοί υδατάνθρακες που περιέχονται στην μπανάνα θα αναπληρώσουν τα επίπεδα του γλυκογόνου, ειδικά μετά από μία έντονη προπόνηση. Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για το σνακ που μπορούμε να έχουμε πάντα στην τσάντα σας.

Ξηροί καρποί

Μία χούφτα θα σας προσφέρει τους απαραίτητους υδατάνθρακες και την πρωτεΐνη που χρειάζεται ο οργανισμός σας, μετά την άσκηση. Πρέπει να δώσετε όμως προσοχή στην ποσότητα, καθώς αν φάτε πολλούς τότε οι θερμίδες που θα πάρετε θα είναι σίγουρα περισσότερες από όσες κάψατε λίγο πριν στη γυμναστική.

Νερό

Μπορεί να μην είναι τροφή, αλλά καλό είναι να γνωρίζετε πως κατά τη διάρκεια της άσκησης το σώμα σας μπορεί να χάσει έως και μισό λίτρο νερό. Τι να κάνετε για να το αναπληρώσετε; Μα φυσικά να πιείτε 2-3 ποτήρια μαζί με το φαγητό σας.

Ακτινίδιο

Πλούσιο σε βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά και κάλιο, το συγκεκριμένο φρούτο βοηθά τη γρήγορη ανάρρωση του μυικού συστήματος, εφόσον έχει καταπονηθεί στη διάρκεια της γυμναστικής.

Μούρα

Σύμφωνα με έρευνες τα μούρα επιταχύνουν τη διαδικασία της αποκατάστασης του μυικού συστήματος κατά 300%, εξαιτίας των αντιοξειδωτικών που περιέχουν.