Tα σενάρια για την πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας
Η πανδημία έχει προκαλέσει την αναγκαστική ακινησία των οχημάτων για περίπου 90 ημέρες εντός του τρέχοντος έτους οι κάτοχοι των οποίων έχουν ήδη πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ μέσα στο μήνα θα κληθούν να πληρώσουν τα του 2021. Το πρόβλημα είναι εντονότ
Τα Τέλη Κυκλοφορίας αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για τα δημόσια ταμεία και τα τελευταία χρόνια διατηρούνται σταθερά πάνω από το 1. δισ. ευρώ.
Ωστόσο στην Ελλάδα από την πρώτη φορά που επιβλήθηκαν Τέλη Κυκλοφορίας ήταν ξεκάθαρο ότι θα αποτελούσαν μια σημαντική πηγή εσόδων και δεν προορίζονταν για οδικά έργα και βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Ειδικότερα τα πρώτα Τέλη Κυκλοφορίας επιβλήθηκαν το 1920 στο νόμο 2332 και 15 χρόνια αργότερα θεσπίστηκαν οι εξετάσεις για την απόκτηση άδειας οδήγησης!
Δηλαδή το κράτος φρόντισε να εισπράττει χρήματα από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων και μετά από 15 χρόνια αποφάσισε να απαιτήσει να έχουν άδειες οδήγησης οι κάτοχοι των οχημάτων.
Με το πέρασμα των ετών τα Τέλη Κυκλοφορίας άλλαξαν για πολλές φορές και σήμερα έχουμε Τέλη Κυκλοφορίας πολλών «ταχυτήτων» ανάλογα με την πρώτη άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.