Tupperware: Η θρυλική εταιρεία υπέβαλε αίτηση χρεοκοπίας

Παρά τις προσπάθειες να ανανεώσει τα προϊόντα της τα τελευταία χρόνια και να κερδίσει ένα νεότερο κοινό, δεν τα κατάφερε

tupperware

Η αμερικάνικη εταιρία με τα διάσημα δοχεία αποθήκευσης τροφίμων Tupperware, μετά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε εδώ και χρόνια, ανακοίνωσε σήμερα ότι ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης.

«Εδώ και μερικά χρόνια, η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί σημαντικά από ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον», δήλωσε η Λόρι Αν Γκόλντμαν, η διευθύνουσα σύμβουλος της επιχείρησης η οποία κατέθεσε αίτημα προστασίας βάσει του κεφαλαίου 11 της αμερικανικής νομοθεσίας περί πτωχεύσεων.

«Συνεπώς εξετάσαμε πολλές επιλογές στρατηγικής και κρίναμε ότι το να τεθούμε υπό τον νόμο προστασίας για τις πτωχεύσεις ήταν η καλύτερη λύση, καθώς θα μας προσφέρει την απαραίτητη ευελιξία για τον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό της εταιρείας μας, εξηγεί η διευθύνουσα σύμβουλος στα έγγραφα της διαδικασίας χρεοκοπίας.

Η εταιρεία, η οποία έχει έδρα στο Ορλάντο της Φλόριντα, θέλει να συνεχίσει να εργάζεται στη διάρκεια της διαδικασίας και σχεδιάζει να συνεχίσει να πληρώνει τους υπαλλήλους της και τους προμηθευτές της, διευκρίνισε επίσης η Γκόλντμαν.

Χθες, Τρίτη, είχε ανασταλεί η διαπραγμάτευση των μετοχών της Tupperware στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Στα μέσα Αυγούστου, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι εξακολουθούσε «να αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας» και ότι «είχε αμφιβολίες όσον αφορά την ικανότητά της να συνεχίσει τη δραστηριότητά της».

Η Tupperware βαρύνεται εδώ και αρκετά χρόνια από χρέος εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων και είχε ήδη χρειαστεί να αναδιαρθρώσει μια πρώτη φορά τις χρηματοπιστωτικές της δεσμεύσεις το 2020.

Η Tupperware ιδρύθηκε το 1946 από τον Earl Tupper, ο οποίος κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας την εύκαμπτη αεροστεγή σφράγιση των δοχείων. Η Tupperware ήταν μια σημαντική καινοτομία, καθώς χρησιμοποιούσε νέα πλαστικά για να διατηρεί τα τρόφιμα φρέσκα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κάτι που ήταν ανεκτίμητο όταν τα ψυγεία ήταν ακόμα πολύ ακριβά για πολλές οικογένειες.

Ωστόσο, η επιτυχία δεν ήρθε αμέσως. Ήταν η πρωτοπόρος πωλήτρια Brownie Wise που βοήθησε να μετατραπεί η μάρκα σε δημοφιλές όνομα, κυριολεκτικά. Ανέπτυξε μια προσέγγιση στην οποία οι πωλητές, οι οποίοι ήταν κυρίως γυναίκες, πουλούσαν Tupperware σε άλλες γυναίκες στα σπίτια τους, πιο γνωστά ως «επιδείξεις τάπερ».

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Tupperware πωλείται πλέον σε 70 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ακολουθήστε το vradini.gr στο Google News
Ίσως σας ενδιαφέρουν