Όλα αλλάζουν με το smart Concept #1 | Smart Concept 1 8 scaled

Πίσω στο 2005, στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, η Smart είχε αποκαλύψει τα σχέδιά της για ένα SUV με την παρουσίαση τότε του Formore concept.

Tα τότε οικονομικά προβλήματα της εταιρίας, όμως, δεν άφησαν ποτέ το πρωτότυπο να περάσει από τη γραμμή παραγωγής.  

Σήμερα, τα πράγματα έχουν αλλάξει εντελώς για τη smart που αποτελεί θυγατρική της Daimler και κατά το ήμισυ ανήκει στην Geely.

Δεν επικεντρώνεται μόνο στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, αλλά και με το πρωτότυπο smart Concept #1, μας προϊδεάζει για το πρώτο της SUV.  

Φυσικά, μιλάμε και στην προκειμένη περίπτωση για ένα αμιγώς ηλεκτρικό που αναμένεται να το δούμε στην έκδοση παραγωγής μέσα στο 2022 και να κυκλοφορήσει το 2023.

Τo πρώτο ηλεκτρικό SUV της εταιρίας, θα είναι και το πρώτο μοντέλο που θα βασιστεί σε μια νέα πλατφόρμα (με κωδική ονομασία SEA) που έχει εξελιχθεί από την Geely.

Με μήκος 4.290 mm, πλάτος 1.910 και ύψος στα 1.698 mm, το νέο SUV θα βρεθεί απέναντι στο Mini Countryman από πλευράς διαστάσεων και έχει παρόμοιες διαστάσεις με τη Mercedes EQA.

Παρότι από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων ανήκει στα B-SUV, το σημαντικό είναι ότι το μεταξόνιο αγγίζει τα 2,75 μέτρα, γεγονός που σημαίνει ότι οι διαθέσιμοι χώροι στο εσωτερικό θα ανήκουν στη μεγαλύτερη κατηγορία. 

Στη φουτουριστική σχεδίαση ξεχωρίζουν οι στενοί προβολείς με την εμπρός LED λωρίδα να τους ενώνει, η κλειστή μάσκα, ενώ τα φωτιστικά σώματα πίσω μοιάζουν αρκετά με τα εμπρός, στενά με μία λωρίδα LED να τα ενώνει.

H Mercedes EQE είναι η E-Class της ηλεκτρικής εποχής (vid)
Όλα αλλάζουν με το smart Concept #1 | 2022 Mercedes Benz EQE 3

Ξεχωριστή πινελιά και η χρυσαφί οροφή που μοιάζει να αιωρείται πάνω από τις μαύρες κολώνες, ενώ οι πόρτες ανοίγουν σε αντίθετη κατεύθυνση και απουσιάζει η μεσαία κολώνα.

Εντυπωσιακό και μίνιμαλ είναι και το εσωτερικό του πρωτότυπου με τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα και μεγάλη οθόνη αφής 12,8 ιντσών για το infotainment.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, στο μοντέλο παραγωγής, το 75% των επεξεργαστών θα μπορεί να δέχεται αναβαθμίσεις OTA (over-the-air).

Όσον αφορά στα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές κάποιες λεπτομέρειες.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η πλατφόρμα SEA έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ (σε περίπτωση που υπάρξει τετρακίνητη έκδοση) και οι χωρητικότητες της μπαταρίας θα κυμαίνονται από 58 έως 100 kWh.

Η παραγωγή του θα γίνει στην Κίνα, σε μια νέα κοινοπραξία των Daimler-Geely, όπου μετέπειτα θα φιλοξενηθούν και τα νέα ηλεκτρικά smart fortwo και forfour.