ΟΠΑΠ: Με ισχυρή λειτουργική κερδοφορία σε όλες τις δραστηριότητες της | Opap Karas 1 04 04 211 1

Για τις  νέες πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ  και την εξέλιξη της στρατηγικής Fast Forward που έχει υιοθετήσει η διοίκηση, έκανε λόγο ο CEO του οργανισμού   Jan Karas, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του γ’ τριμήνου στους αναλυτές.

Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του εννεάμηνου διαμορφώθηκαν στα 1,040 δισ. ευρώ αυξημένα κατά 15,7% σε ετήσια βάση, ενώ σε επίπεδο τριμήνου, τα GGR ανήλθαν στα 470,2 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 20,3% σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο του 2020.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εννεάμηνου έφτασαν στα 379,9 εκατ. ευρώ, πετυχαίνοντας αύξηση 83% σε ετήσια βάση, ενώ τα EBITDA του γ’ τριμήνου ανήλθαν σε 175 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση  66,1% έναντι του γ΄ τριμήνου 2020.

Επιπλέον, τα καθαρά κέρδη εννεάμηνου διαμορφώθηκαν στα 178,2 εκατ. ευρώ, πετυχαίνοντας αύξηση 143,4% ετησίως, ενώ τα καθαρά κέρδη του γ’ τριμήνου ανήλθαν στα 96,1 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας αύξηση 82% σε ετήσια βάση.

Στην τοποθέτησή του, ο κ.  Karas, αναφέρθηκε στην υλοποίηση σημαντικών πρωτοβουλιών που αναβαθμίζουν περαιτέρω και ψηφιοποιούν την εμπειρία του πελάτη, όπως το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις.

Σύμφωνα με τον ίδιο, βασικός πυλώνας της στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ,  είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της εταιρείας.

Στο πλαίσιο αυτό, κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021, ο ‘Ομιλος υλοποίησε σειρά πρωτοβουλιών για την περαιτέρω αναβάθμιση της πρότασης του  προς τον πελάτη (customer proposition), ενώ προχώρησε στην ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της στα πρακτορεία, με το νέο virtual παιχνίδι NBA, νέα παιχνίδια στα VLTs και την κλήρωση δεύτερης ευκαιρίας σε ειδικές εκδόσεις του Σκράτσ.

Παράλληλα, παρά τις προκλήσεις της πανδημίας, έως τα τέλη του γ’ τριμήνου, είχε ολοκληρωθεί η ανάπτυξη 171 νέων ή ανακαινισμένων καταστημάτων, ενώ συνολικά, περισσότερο από το 40% του δικτύου των καταστημάτων της εταιρίας  αποτελείται από νέα ή αναβαθμισμένα  σημεία.

Ταυτοχρόνως, η αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών και δυνατοτήτων αποτελεί βασικό στοιχείο των νέων καταστημάτων. Ήδη μάλιστα, νέες σύγχρονες λύσεις audio έχουν εγκατασταθεί σε περισσότερα από 450 καταστήματα, ενώ στο σχεδιασμό της εταιρείας βρίσκεται και η εγκατάσταση νέων συστημάτων προβολής.

Επίσης, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, η εταιρεία πραγματοποίησε σειρά προωθητικών και CRM ενεργειών τόσο στο retail, όσο στο online κανάλι.

Όσον αφορά το loyalty πρόγραμμα και τη ψηφιοποίηση, κατά το γ’ τρίμηνο, ο  Όμιλος  αξιοποίησε τα οφέλη του loyalty προγράμματος ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις, που παρουσιάστηκε πρόσφατα και παίζει ρόλο-κλειδί στην περαιτέρω ψηφιοποίηση του δικτύου των πρακτορείων, με τη  διοίκηση της εταιρείας  να εκφράζει  την ικανοποίηση της για τον θετικό αντίκτυπο του προγράμματός, στο οποίο είχαν εγγραφεί περισσότεροι από 460.000 πελάτες έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Ολοκληρώνοντας ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ  επισήμανε  πως  το loyalty πρόγραμμα προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες, τόσο για την εταιρεία, όσο και για τους πράκτορές της, καθώς επιτρέπει την αξιοποίηση δεδομένων σχετικά με τη δραστηριότητα των πελατών, ενώ συμβάλλει και στη δημιουργία επιπρόσθετων εσόδων.

Ειδικότερα, παρουσιάζοντας  στους αναλυτές τη νέα mobile εφαρμογή που αναπτύσσει η εταιρεία για τα πρακτορεία της (OPAP Store App), διευκρίνισε πως  στόχος είναι η συνολική ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών του δικτύου των καταστημάτων της.

Μέσω της νέας εφαρμογής, οι πελάτες θα μπορούν να παίζουν τα αγαπημένα παιχνίδια τους και να εισπράττουν τα κέρδη τους ψηφιακά, χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται το ταμείο των πρακτορείων. Η εφαρμογή βρίσκεται στο στάδιο της πιλοτικής λειτουργίας και η διάθεση της στο σύνολο του δικτύου καταστημάτων αναμένεται το προσεχές διάστημα.

Αναφορικά με τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη για τις online δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η διοίκηση του ΟΠΑΠ εξήγησε  ότι οι online δραστηριότητες συνεχίζουν να αποτελούν μοχλό ανάπτυξης για τον όμιλο, χάριν και στην ξεκάθαρη συνεισφορά της Stoiximan.

Κατά το γ’ τρίμηνο του 2021, τα GGR των online δραστηριοτήτων ανήλθαν συνολικά σε σχεδόν 100 εκατ. ευρώ, με όλες τις κατηγορίες online παιχνιδιών να εμφανίζουν ανάπτυξη, ενώ  η βάση των ενεργών online πελατών ανήλθε σε επίπεδα ρεκόρ, τόσο για τις διαδικτυακές δραστηριότητες του Ομίλου  όσο και για τη Stoiximan.