Βασισμένο σε μοντέλο παραγωγής, το πειραματικό, ηλεκτρικό Kadett Impuls I, ήταν κατάλληλο για οδήγηση στην πόλη πίσω στο 1990. Χωρίς να απαιτεί συμβιβασμούς, καθώς διέθετε χώρο αποσκευών και ωφέλιμο φορτίο στα επίπεδα του συμβατικού μοντέλου, το ηλεκτρικό Kadett της εποχής μπορούσε να πραγματοποιήσει το 0-50 km/h σε 10” και η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 100 km/h. Πρωτοποριακό για την εποχή του, διέθετε μπαταρίες νικελίου-καδμίου 14,3 kWh.

 Σήμερα, η αυτονομία του Opel Corsa-e αγγίζει τα 337 km και, μάλιστα, στον αυστηρότερο κύκλο μετρήσεων WLTP. Το ολοκαίνουριο ηλεκτρικό supermini της Opel πραγματοποιεί το 0-100 km/h σε 8,1”, ενώ η μπαταρία των 50 kWh μπορεί να φορτίζεται έως το 80% της χωρητικότητάς της σε 30 λεπτά. Το Opel Corsa-e είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση χωρίς περιορισμούς.

Ένα e-Opel με συγκεκριμένη αποστολή ήταν ο πρόγονος του Corsa-e, το Kadett Impuls I. Η Γερμανική εταιρία δημιούργησε το πειραματικό όχημα πριν από 30 χρόνια ειδικά για οδήγηση εντός των τειχών. Η ιδέα ήταν να διερευνηθεί κατά πόσον ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασισμένο σε μοντέλο παραγωγής με τα τότε διαθέσιμα ηλεκτρικά εξαρτήματα θα μπορούσε να ενταχθεί στις αστικές συνθήκες κυκλοφορίας της εποχής. Με μία προϋπόθεση: οι χώροι επιβατών και αποσκευών αλλά και το ωφέλιμο φορτίο να παραμείνουν όσο το δυνατόν πλησιέστερα στα επίπεδα του μοντέλου παραγωγής.

Η Opel ανέπτυξε το Kadett Impuls I σε συνεργασία με την πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας RWE και την κατασκευάστρια μπαταριών SAFT – με την οποία η εταιρία συνεργάζεται στην προγραμματισμένη συμπαραγωγή κυψελών μπαταριών στο εργοστάσιο του Kaiserslautern. Ένας ηλεκτροκινητήρας συνεχούς ρεύματος (DC) 100V κινούσε τους εμπρός τροχούς, με την ενέργεια μπαταριών νικελίου-καδμίου. Για βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, οι μπαταρίες ήταν τοποθετημένες στο διαμέρισμα του κινητήρα και κάτω από το καπό. Ζύγιζαν συνολικά 310kg, περιείχαν ενέργεια 14.3 kWh και ο όγκος τους έφτανε τα 170 λίτρα.

Η μέγιστη ισχύς των 16 kW (22 ίπποι) επιλέχθηκε ειδικά για αστικές συνθήκες οδήγησης. Η επιτάχυνση 0 – 50 km/h ολοκληρωνόταν σε 10,0”. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου βάρους 1.000 kg ήταν 100 km/h. Κλίσεις έως 25% δεν αποτελούσαν πρόβλημα για το e-Kadett. Ακόμα και τότε, το Impuls διέθετε σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση με το σύστημα φρένων μερικώς να ανακτά την κινητική ενέργεια που παραγόταν κατά την επιβράδυνση και να την αποθηκεύει ως ηλεκτρισμό στη μπαταρία.

Οι μπαταρίες απαιτούσαν επαναφόρτιση για περίπου πέντε ώρες μετά από οδήγηση 80 km. Δεν υπήρχαν συμβιβασμοί στην άνεση. Το ωφέλιμο φορτίο ήταν 350 kg (490 στο Kadett παραγωγής) ενώ η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών έφτανε τα 330 λίτρα (390 στο αυτοκίνητο παραγωγής).

Η παράδοση στα ηλεκτρικά οχήματα: Opel Kadett B Stir-Lec 1 και Opel Elektro GT

Για την Opel, το Kadett Impuls I ήταν μία ακόμα συμβολή στις συζητήσεις εκείνης της εποχής για την κυκλοφοριακή πολιτική. Άλλα παραδείγματα που προηγήθηκαν ήταν το Kadett B Stir-Lec I και το Opel Elektro GT.

Δεκατέσσερις συσσωρευτές μόλυβδου-οξέος τροφοδοτούσαν με ενέργεια το πρωτότυπο 1968 Stir-Lec. Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης Stirling τοποθετημένος πίσω, παρήγαγε ηλεκτρισμό που διατηρούσε τη μπαταρία μονίμως φορτισμένη – ως πρωτοπόρος του «range extender» (αρχή επέκτασης της αυτονομίας) που αργότερα θα έφτανε στην παραγωγή με το Opel Ampera.

Μόλις τρία χρόνια αργότερα, ο Georg von Opel, εγγονός του ιδρυτή της εταιρίας, κατέρριψε έξι παγκόσμια ρεκόρ ηλεκτρικών οχημάτων στο τιμόνι ενός Opel Electro GT (188 km/h) με την ισχύ δύο συνδεδεμένων ηλεκτροκινητήρων που απέδιδαν 88 kW (120 ίππους). Την ενέργεια παρείχε μία μπαταρία Νικελίου-Καδμίου και με σταθερή ταχύτητα 100 km/h, το e-GT είχε αυτονομία 44 km – το μεγαλύτερο μειονέκτημα της ηλεκτροκίνησης εκείνη την εποχή.