Η αγάπη του για τον καφέ

Στα «μικρά» της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Σπάρτη...

Μητσοτακης, Μητσοτάκης
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Στα «μικρά» της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Σπάρτη και το σύντομο καφεδάκι που απόλαυσε ο πρωθυπουργός συνομιλώντας με νέους κατοίκους και εργαζομένους.

Ο πρωθυπουργός, που ήταν εμφανώς ευδιάθετος, συνομίλησε με κόσμο στο κέντρο της πόλης και ήπιε τον καφέ του σε κεντρικό μαγαζί, όπου και συνομίλησε με τους υπαλλήλους: «Συγχαρητήρια, εξαιρετικός ο barista» είπε, προσθέτοντας: «Είμαι έτοιμος να πάρω μια μικρή μηχανή στο σπίτι, αλλά είναι κόπος και δεν θα τον πετύχω ποτέ όπως εσείς».

Η τέχνη του καφέ είναι όντως δύσκολη! Ειδικά του «τούρκικου» ή «ελληνικού» κατά το πατριωτικότερο! Εκεί είναι τα δύσκολα και μερακλίδικα: Στη χόβολη και το μπρίκι…

Δ.Κ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης