Η αγάπη του για τον καφέ
Στα «μικρά» της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Σπάρτη...
Στα «μικρά» της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Σπάρτη και το σύντομο καφεδάκι που απόλαυσε ο πρωθυπουργός συνομιλώντας με νέους κατοίκους και εργαζομένους.
Ο πρωθυπουργός, που ήταν εμφανώς ευδιάθετος, συνομίλησε με κόσμο στο κέντρο της πόλης και ήπιε τον καφέ του σε κεντρικό μαγαζί, όπου και συνομίλησε με τους υπαλλήλους: «Συγχαρητήρια, εξαιρετικός ο barista» είπε, προσθέτοντας: «Είμαι έτοιμος να πάρω μια μικρή μηχανή στο σπίτι, αλλά είναι κόπος και δεν θα τον πετύχω ποτέ όπως εσείς».
Η τέχνη του καφέ είναι όντως δύσκολη! Ειδικά του «τούρκικου» ή «ελληνικού» κατά το πατριωτικότερο! Εκεί είναι τα δύσκολα και μερακλίδικα: Στη χόβολη και το μπρίκι…
Δ.Κ.
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.