Η απουσία του Γιώργου Μυλωνάκη και το κενό του «πυροσβέστη» στο Μαξίμου
Η απουσία του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ από το συνέδριο της ΝΔ και οι ευχές
Η απουσία του υφυπουργού Γιώργου Μυλωνάκη είναι ιδιαίτερα αισθητή στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας.
Πολλοί, εντός της Πειραιώς, υποστηρίζουν ότι η εσωκομματική γκρίνια των τελευταίων ημερών θα ήταν αρκετά μικρότερης έντασης «εάν ο Γιώργος ήταν στο Μαξίμου».
Και όσοι κινούνται στα πολιτικά γραφεία, μπορούν να το βεβαιώσουν.
Ήταν καλός ακροατής, «μασέρ» όταν χρειαζόταν και «πυροσβέστης» σε κάθε επεισόδιο.
Οι ειλικρινείς ευχές όλων είναι να γυρίσει σύντομα πίσω στην οικογένειά του και, γιατί όχι, στο γραφείο, γερός και δυνατός.
Δ.Κ.
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.