Η Μαίρη Συνατσάκη ξεκαθαρίζει για τα μαλλιά της κόρης της: «Δεν της τα κόβω – Είναι έτσι, γιατί έτσι θέλουν»
Η αποστομωτική απάντηση της παρουσιάστριας σε ερώτηση follower για την Ολίβια – «Οι μισοί μου λένε κούρεψέ την και οι άλλοι μισοί ότι είναι μύθος»
Σε μια αυθόρμητη και ειλικρινή συζήτηση με τους διαδικτυακούς της φίλους προχώρησε η Μαίρη Συνατσάκη, μέσα από το νέο βίντεο που δημοσίευσε στο κανάλι της στο YouTube. Η γνωστή παρουσιάστρια και επιχειρηματίας επέλεξε να απαντήσει σε διάφορες ερωτήσεις του κοινού, ανάμεσα στις οποίες βρέθηκε και μια μάλλον αμήχανη απορία σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση της κόρης της, Ολίβιας.
Συγκεκριμένα, ένας ακόλουθος τη ρώτησε για ποιο λόγο η μικρή δεν έχει μακριά μαλλιά, με τη Μαίρη Συνατσάκη να παίρνει θέση και να ξεκαθαρίζει πώς έχει η κατάσταση, καταρρίπτοντας παράλληλα γνωστές πεποιθήσεις γύρω από το κούρεμα των παιδιών.
Η ίδια απάντησε χαρακτηριστικά: «Δεν έχει μικρά μαλλιά. Δεν της τα κόβω. Τα μαλλιά της Ολίβιας έχουν πάρει τον χρόνο τους για να βρεθούν σε όποιο μήκος θέλουν και θα συνεχίσουν να παίρνουν τον χρόνο τους. Πρέπει να την κουρέψω; Οι μισοί μου λένε κούρεψε την για να πάρουν φόρα και άλλοι μισοί ότι αυτός είναι ένας τεράστιος μύθος. Τα μαλλιά της είναι έτσι, γιατί έτσι θέλουν».
Συνεχίζοντας την τοποθέτησή της, η παρουσιάστρια μοιράστηκε με το κοινό τον γλυκό τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται το θέμα μαζί με την κόρη της, όταν η ίδια η μικρή εκφράζει τη σχετική απορία, ενώ αναρωτήθηκε με χιούμορ για τις συμβουλές που δέχεται κατά καιρούς:
«Μου το λέει και η ίδια και της απαντάω ότι κάθε μέρα που ξυπνάει έχει και πιο μακριά μαλλιά και αυτό είναι αλήθεια. Δεν της λέω κανένα ψέμα. Εγώ φταίω που δεν μακραίνουν επειδή δεν την έχω κουρέψει;».
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.