Βούλα Πατουλίδου: «Έφτιαξα το πρόσωπό μου γιατί είχα κόμπλεξ, ήταν πολλά τα σημάδια» (βίντεο)
«Ντυνόσουν πάρα πολύ ωραία και στο πρόσωπο; Πόσο με το μαλλί μπροστά στο πρόσωπο να βγεις;», εξομολογήθηκε η χρυσή Ολυμπιονίκης του στίβου
Για τις αισθητικές επεμβάσεις που έχει κάνει στο πρόσωπό της μίλησε η Βούλα Πατουλίδου, και αποκάλυψε πως είχε αποκτήσει πολλά σημάδια σε νεότερη ηλικία, τα οποία λόγω ανασφάλειας θέλησε να εξαλείψει…
«Δεν έφτιαξα το πρόσωπό μου για να μου φτιάξει η διάθεση. Ένιωθα μειονεκτικά, είχα κόμπλεξ. Είχα πάρα πολλά σημάδια. Όταν ήμουν παιδάκι, έπαθα μια μόλυνση, απέκτησα πάρα πολλά σημάδια, ένιωθα πάρα πολύ άσχημα. Ντυνόσουν πάρα πολύ ωραία και στο πρόσωπο; Πόσο με το μαλλί μπροστά στο πρόσωπο να βγεις;», εξομολογήθηκε η χρυσή Ολυμπιονίκης του στίβου.
«Να είναι καλά ο Σπύρος Ιωαννίδης τότε, που μου είπε “θα σε φτιάξω”, αφού μπορούσα να το διορθώσω γιατί να μη το κάνω; Όταν απέκτησα τον γιο μου και άρχισε να μιλάει, με ρώτησε αν θα διώξω αυτά τα σπυράκια, δεν ήταν σπυράκια, ήταν σημάδια. Πήγα την επόμενη κιόλας μέρα», περιέγραψε στην εκπομπή της Αθηναΐδας Νέγκα, Καλύτερα αργά, στο Action24
«Αν δε σου αρέσει κάτι και μπορείς να το διορθώσεις και εξακολουθήσεις να είσαι εσύ, γιατί πρέπει να αναγνωρίζεσαι, να το κάνεις», κατέληξε η Βούλα Πατουλίδου.
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.