Περιφέρεια Αττικής: Απάντηση στη δήλωση του Αττικάρχη του Πυροσβεστικού Σώματος, Γιάννη Πετρούτσου

Στο πλαίσιο της προτεραιότητας που δίνει η διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της με στόχο την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά και υπό τα νέα δεδομένα που έχει διαμορφώσει η υγειονομική κρίση, μετά από σχετική απόφαση του Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη, ξεκίνησε η εφαρμογή της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ραντεβού.

Ειδικότερα ενεργοποιήθηκε πιλοτικά για τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας Κεντρικού Τομέα, με σταδιακή επέκταση στο σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής.

Οι πολίτες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να δεσμεύσουν συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα για την εξυπηρέτηση τους:

  • α) μέσω τηλεφώνου στην αρμόδια Διεύθυνση και
  • β) μέσω διαδικτύου.

Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου, έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Μαρίας Κουρή.

Για την υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται το www.patt.gov.gr/appointments και να εξυπηρετηθούν. Πιο συγκεκριμένα μπορούν να αναζητήσουν την υπηρεσία για την οποία επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού, να ενημερωθούν για τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν μαζί τους και να επιλέξουν την ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί. Εναλλακτικά, μπορούν να καλέσουν στο τηλέφωνο της αρμόδιας Διεύθυνσης και να κλείσουν το ραντεβού τους.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης επισημαίνει σχετικά:

«Η Περιφέρεια Αττικής περνάει σε μία νέα ψηφιακή εποχή. Στόχος μας ο εκσυγχρονισμός της λειτουργίας μας και η αμεσότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Σ’ αυτό το πλαίσιο η Περιφέρεια Αττικής με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και δράσεις έχει κατορθώσει να αναδειχθεί σε έναν πρωτοπόρο Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο σκέλος της ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων. Κυρίως μέσα από τη χρήση του Οδηγού του Πολίτη, μέσω του τηλεφωνικού της κέντρου (1539) και την αξιοποίηση των ψηφιακών αιτήσεων, έχουμε πετύχει να μειώσουμε τον αριθμό των πολιτών που επισκέπτονται τους χώρους της Περιφέρειας και ταυτόχρονα να αυξήσουμε την παραγωγικότητα των υπηρεσιών μας. Θα συνεχίζουμε με τους ίδιους ρυθμούς, με γνώμονα πάντα την αποτελεσματικότερη διευκόλυνση των πολιτών».