Το γρήγορο περπάτημα (power walking) από τρεις έως πέντε ώρες την εβδομάδα είναι εξαιρετικό για τη θωράκιση της σωματικής υγείας και τη διαμόρφωση συναισθημάτων ευεξίας στον άνθρωπο.

Τα 6 οφέλη, που προκύπτουν από το καθημερινό περπάτημα, είναι τα εξής:

Βελτίωση διάθεσης

Το περπάτημα βελτιώνει τη διάθεση, ενισχύει τη δημιουργικότητα και συμβάλλει στη διατήρηση της ψυχικής υγείας, κάνοντάς μας χαρούμενους και αισιόδοξους.

Μείωση βάρους

Το γρήγορο περπάτημα, εφόσον γίνεται καθημερινά, ενισχύει τη λειτουργία του μεταβολισμού με αποτέλεσμα την απώλεια κιλών και τη μείωση πόντων γύρω από την κοιλιά.

Ενίσχυση κυκλοφορίας του αίματος

Σύμφωνα με την Mayo Clinic το γρήγορο περπάτημα ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος, μειώνει τον κίνδυνο σχηματισμού θρόμβων, οξυγονώνει καλύτερα τα όργανα και βελτιώνει την υγεία της καρδιάς.

Καταπολέμηση του άγχους

Το γρήγορο περπάτημα αποβάλει το άγχος, χαλαρώνει τους μυς, περιορίζει τις διαταραχές του ύπνου και μας βοηθά να κοιμηθούμε πιο εύκολα και πιο ήρεμα.

Διατήρηση της υγείας των οστών

Το περπάτημα συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας των οστών, γεγονός που ωφελεί ιδιαίτερα τις γυναίκες, που όσο μεγαλώνουν έρχονται αντιμέτωπες με τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Βελτίωση της όρασης

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «The Journal of Neuroscience», το γρήγορο περπάτημα βελτιώνει την όραση και μειώνει τον κίνδυνο εκφύλισης της ωχράς κηλίδας.