Στα εσωτερικά των μοντέλων της, η Peugeot  έχει κάνει  επανάσταση με το ευρέως διαδεδομένο και καινοτόμο i-Cockpit® και έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στα καθίσματα, που  γίνονται ολοένα και πιο συμπαγή και τεχνολογικά προηγμένα, σχεδόν σε ολόκληρη τη γκάμα της.

Άλλωστε, η εξειδίκευση της Peugeot,  στον συγκεκριμένο χώρο και η εργονομική της καινοτομία,  επισφραγίζεται και από τη συνεργασία του Peugeot Design Lab με την Expliseat, εταιρεία ορόσημο στον σχεδιασμό καθισμάτων αεροσκαφών.

Πιο αναλυτικά, τα καθίσματα είναι πλέον μέρος του DNA της μάρκας. Το κάθε σύνολο καθισμάτων αποτελείται από τουλάχιστον 150 μέρη. Ωστόσο, τα καθίσματα έρχονται αντιμέτωπα με πολλές προκλήσεις, όπως η ανθεκτικότητα, με τη  μορφολογία του σώματος του οδηγού, να  διαφοροποιεί τις απαιτήσεις αντοχής του καθίσματος.

Η φθορά, καθώς τα καθίσματα μπορεί να χρησιμοποιηθούν εκατομμύρια φορές μέσα στον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου, καθώς και η θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος, η οποία διαφοροποιείται συχνά, ακόμα και μέσα στην ίδια μέρα.

Επίσης, παγκοσμίως η αντίληψη της άνεσης διαφέρει από περιοχή σε περιοχή, αφού στην Ευρώπη, το αίτημα είναι η άνεση στα μπροστινά καθίσματα, καθώς οι πελάτες επιθυμούν την όσο το δυνατόν πιο σωστή στάση σώματος, την πλευρική στήριξη και την υποστήριξη που απαιτούν τα μεγάλα ταξίδια.

Για τα πίσω καθίσματα, η δυνατότητα αναδίπλωσης είναι επίσης ένα ζητούμενο. Στην Κίνα, το αίτημα της άνεσης αφορά τόσο στα μπροστινά, όσο και τα πίσω καθίσματα, τα οποία πρέπει να είναι μαλακά, αλλά χωρίς μεγάλες απαιτήσεις αναφορικά με τη στήριξη.

Στη Λατινική Αμερική, απαιτείται η βέλτιστη απορρόφηση των κραδασμών και η άνεση τόσο στα μπροστινά, όσο και στα πίσω καθίσματα.

Παράλληλα, από την οπτική των πελατών, τα καθίσματα πρέπει να εκπληρώνουν τρεις βασικές ανάγκες: τους χώρους, την ασφάλεια και την ευχαρίστηση.

Όντας ένα με τον επιβάτη, συμβάλλουν στη διαμόρφωση της τυπολογίας του οχήματος, η οποία πρέπει να είναι συγκεκριμένη για κάθε μάρκα.

Από το 2013, κάθε μάρκα του Ομίλου PSA έχει χαράξει μία στρατηγική διαφοροποίησης, η οποία εκφράζει ξεκάθαρα το DNA της και τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες.

Ο πελάτης πρέπει να ξεχωρίζει το αυτοκίνητό του με την πρώτη ματιά και από την πρώτη στιγμή που θα καθίσει στο κάθισμά του. Για την Peugeot,   ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται τη μέγιστη και πλέον δυναμική στήριξη στο κάθισμά του.

Μάλιστα, από την οπτική των ταξιδιωτών, τα καθίσματα πρέπει να εκπληρώνουν τρεις βασικές ανάγκες: τους χώρους, την ασφάλεια και την ευχαρίστηση.

Όντας ένα με τον επιβάτη, συμβάλλουν στη διαμόρφωση της τυπολογίας του οχήματος, η οποία πρέπει να είναι συγκεκριμένη για κάθε μάρκα.

Από το 2013, κάθε μάρκα του Ομίλου PSA έχει χαράξει μία στρατηγική διαφοροποίησης, η οποία εκφράζει ξεκάθαρα το DNA της και τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες.

Ο πελάτης πρέπει να ξεχωρίζει το αυτοκίνητό του με την πρώτη ματιά και από την πρώτη στιγμή που θα καθίσει στο κάθισμά του. Για την Peugeot, ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται τη μέγιστη και πλέον δυναμική στήριξη στο κάθισμά του.

Του Γιάννη Χαλκιαδάκη