Peugeot: Συνεχίζει την απόλυτη πρωτιά στις εταιρικές πωλήσεις και στο α΄τετράμηνο

Με μερίδιο αγοράς 14,6%, συνεχίζει την απόλυτη πρωτιά στις εταιρικές πωλήσεις  και στο πρώτο τετράμηνο του 2021, η Peugeot με τον γενικό διευθυντή στην Ελλάδα Πέτρο Πιπερίδη και τον επικεφαλής Πολυχρόνη Συγγελίδη.

Η εξέλιξη αυτή,  επιβεβαιώνει  πως τα μοντέλα της μάρκας, αποτελούν τον ιδανικό εταίρο για το νέο επιχειρείν και   επετεύχθη παρά τις αντίξοες συνθήκες και τους έντονους κραδασμούς που έχει δεχτεί τελευταία η αγορά του αυτοκινήτου, ενώ είναι αξιοσημείωτη η επιτυχία της Peugeot, όντας πρώτη στις εταιρικές πωλήσεις τις δύο τελευταίες διαδοχικές χρονιές.

Συγκεκριμένα, το best seller Peugeot 208 κερδίζει συνεχώς έδαφος ως η απόλυτη επιλογή στις πιο νευραλγικές θέσεις των τμημάτων πωλήσεων, έχοντας ήδη αποσπάσει 26 διεθνή βραβεία από το λανσάρισμά του έως σήμερα, ενώ πρόσφατα το e-208 αναδείχθηκε το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο εταιρικής χρήσης στη Γαλλία για το 2021.

Παράλληλα, τόσο το Peugeot 2008 όσο και το 3008 βρίσκονται πλέον στην κορυφή των επιλογών από τα υψηλόβαθμα στελέχη των επιχειρήσεων (διαδικασία user – chooser) μεταξύ άλλων premium προτάσεων από την αγορά.

Στο εταιρικό κανάλι των πωλήσεων και συγκεκριμένα στην μακροχρόνια μίσθωση, οι κινητήρες πετρελαίου έχουν διείσδυση 87%. Η Peugeot με τους κινητήρες BlueHDi κερδίζει την μερίδα του λέοντος, αφενός γιατί είναι διαθέσιμοι σε όλα τα μοντέλα της, και αφετέρου γιατί διακρίνονται για την οικονομία καυσίμου, την χαμηλή εκπομπή ρύπων αλλά και την άριστη απόδοσή τους σε επίπεδο ισχύος και ροπής.

Αξιοσημείωτη εξίσου, είναι και η διείσδυση των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων στην μακροχρόνια μίσθωση, καθώς εξασφαλίζουν για τον χρήστη χαμηλό φορολογικό συντελεστή και μηδενικό εταιρικό φόρο αντίστοιχα.

Η σημαντική επιτυχία της Peugeot συνίσταται σε πλήθος παραγόντων, μεταξύ των οποίων η  υψηλή αξιοπιστία, οι προηγμένοι και πολυβραβευμένοι  κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, η δύναμη της επιλογής μεταξύ θερμικών, ηλεκτρικών και υβριδικών κινητήρων, πρωτίστως όμως οι εξατομικευμένες προτάσεις που παρέχει η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot, καθώς και η μοναδική εξυπηρέτηση After Sales πανελλαδικά.

Στο μεταξύ,  η Peugeot κατέκτησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων το 2020 στην ελληνική αγορά με 7.926 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 9,8%, σημειώνοντας αύξηση 14,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ). 

Η διείσδυση της Peugeot αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά και επιβεβαιώνει αφενός την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της.

Το 2020 η Peugeot ήταν η πρώτη μάρκα στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,2% καθώς και η No 1 στις λιανικές στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο 22,4% – την ίδια στιγμή, στο σύνολο της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Peugeot κατετάγη στη δεύτερη θέση με μερίδιο 20,9%.

Μάλιστα, το Peugeot 208 απέσπασε την πρώτη θέση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 17,3% και το  2008, επίσης την πρώτη, στην κατηγορία των B-SUV με μερίδιο 11,0%. Επίσης, το Rifter απέσπασε και αυτό την πρώτη θέση στην κατηγορία των MPV-M Combi με μερίδιο 15,3%.

Στην Γαλλία το 2020, σε μια αγορά επιβατικών οχημάτων μειωμένη κατά 25,5%, η Peugeot κατέκτησε μερίδιο αγοράς 18,3 % σημειώνοντας αύξηση του μεριδίου της κατά 1,2 μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Το μερίδιο λιανικών και εταιρικών πωλήσεων της μάρκας ανήλθε σε 15,4% και 26% αντίστοιχα.  

Σημαντική επιτυχία σημείωσε το Peugeot 208, όντας το πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στην Γαλλία με μερίδιο 5.6% επί της συνολικής αγοράς επιβατικών. Επιπλέον, το 2008 είναι ο ηγέτης της κατηγορίας B-SUV με μερίδιο 4% επί της συνολικής αγοράς.