Οικονομία

P&G: Υιοθετεί ένα βιώσιμο, πιο φιλικό προς το περιβάλλον, μοντέλο κατανάλωσης

P&G 1 Passari 24 01 21

Στην υιοθέτηση ενός βιώσιμου, πιο φιλικού προς το περιβάλλον, μοντέλου οικιακής κατανάλωσης, μέσα από τα προϊόντα της, προσανατολίζεται η P&G με την διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Νοτιανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης Δέσποινα Πάσσαρη.

Συγκεκριμένα, η πρωτοβουλία της εταιρείας φαίνεται να ευθυγραμμίζεται και με τη στάση των Ελλήνων οι οποίοι δείχνουν να είναι ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και τη βελτίωση του αποτυπώματος των νοικοκυριών τους.

Ειδικότερα, σε μια περίοδο που η συζήτηση γύρω από την κλιματική αλλαγή αυξάνεται διαρκώς, ενώ ταυτόχρονα η πανδημία παραμένει στο επίκεντρο καθιστώντας το σπίτι το κέντρο των περισσότερων καθημερινών δραστηριοτήτων, η P&G που δεσμεύεται σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέσα στην δεκαετία.

Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 83% των Ελλήνων είναι εξαιρετικά ανήσυχο για τον αντίκτυπο που θα έχει η κλιματική αλλαγή στα παιδιά τους και στις μελλοντικές γενιές, ενώ το 86% πιστεύει ότι οι μικρές, καθημερινές πράξεις στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Παράλληλα, το 37% των Ελλήνων, παραδέχεται πως κάνει λιγότερες φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές, από όσες πραγματικά θα ήθελε, επισημαίνοντας ως κύριο ανασταλτητικό παράγοντα την έλλειψη ουσιαστικής ενημέρωσης για τον τρόπο και δευτερευόντως την έλλειψη χρόνου.

Στα στοιχεία της ίδιας έρευνας, παρουσιάζονται οι άξονες τους οποίους οι Έλληνες καταναλωτές θέτουν σε προτεραιότητα, που είναι η εξοικονόμηση οικιακής ενέργειας, με ποσοστό 78%, ενώ ακολουθεί η εξοικονόμηση νερού με ποσοστό 69% και η ανακύκλωση με ποσοστό 68%.

Ταυτόχρονα, περίπου το 80% των Ελλήνων θεωρεί εξαιρετικά σημαντικό οι μάρκες που εμπιστεύεται και αγοράζει να συνεισφέρουν ταυτόχρονα στην επίλυση των πολύπλοκων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα και να έχουν μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Η P&G, μέσα από τα προϊόντα της, αγγίζει καθημερινά 5 δις. ανθρώπους παγκοσμίως, ακούει τις ανάγκες τους και συμβάλλει στη φροντίδα του νοικοκυριού και της οικογένειάς τους, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις.

Επίσης, αναγνωρίζει ότι οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται αποτελούν την ίδια στιγμή μοναδική ευκαιρία, αλλά και μεγάλη ευθύνη να κάνει τη διαφορά, υποστηρίζοντας έμπρακτα μέσα από τις δεσμεύσεις και τα προϊόντα της, τη βιώσιμη οικιακή κατανάλωση.

Έτσι μέσα από τη νέα της καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» δείχνει μέσα από τα μάτια και την προτροπή των παιδιών μικρές καθημερινές πράξεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σπιτιού μας.

Για παράδειγμα, είναι γεγονός ότι το 60% του αποτυπώματος άνθρακα που αφήνει το πλυντήριο ρούχων προέρχεται από τη θερμοκρασία πλύσης.

Κάθε φορά που χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία στους 30°C και με τη βοήθεια ενός απορρυπαντικού που έχει σχεδιαστεί για εξαιρετική απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες, όπως είναι οι κάψουλες Ariel, έχουμε τέλεια καθαριότητα, με 35% λιγότερη ενέργεια.

Σήμερα, χάρη στην τεχνολογία, μπορούμε να αποφύγουμε το ξέβγαλμα των πιάτων πριν μπουν στο πλυντήριο. Προϊόντα όπως οι κάψουλες πιάτων Fairy, καθαρίζουν αποτελεσματικά τα πιάτα χωρίς να χρειάζονται ξέβγαλμα, κάτι που βοηθά να εξοικονομήσουμε νερό.

Και είναι πολλές ακόμα οι μικρές πράξεις που μπορούν όλοι να κάνουν στο σπίτι τους σήμερα, για έναν καλύτερο πλανήτη αύριο, για τα παιδιά όλων. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να ξεκινήσουμε. Σήμερα.

Να σημειωθεί πως η P&G κατέχει ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκια κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie, επιχειρώντας σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως.

TAGS

Δείτε επίσης