Αλλαγές έρχονται στην πλατφόρμα του Netflix, καθώς η εταιρεία θα αρχίσει να ρωτά τους ανενεργούς χρήστες του εάν θέλουν να διατηρήσουν τη συνδρομή τους. Εάν δεν θέλουν ή αν δεν απαντήσουν, η εταιρεία θα ακυρώσει αυτόματα την υπηρεσία τους.

«Γνωρίζετε αυτό το αίσθημα όταν συνειδητοποιείτε ότι πληρώνετε για κάτι άλλα δεν το έχετε χρησιμοποιήσει για χρόνια;. Στο Netflix, το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι οι άνθρωποι να πληρώνουν για κάτι που δεν χρησιμοποιούν», τόνισε ο Eddy Wu, διευθυντικό στέλεχος του Netflix.

Η εταιρεία θα επικοινωνήσει με όλους όσους δεν έχουν παρακολουθήσει «τίποτα στο Netflix για ένα χρόνο από τότε που ξεκίνησαν τη συνδρομή τους». Αξίζει να σημειωθεί πως το Netflix σημείωσε ότι οι ανενεργοί λογαριασμοί «αντιπροσωπεύουν λιγότερο από 0,5% της συνολικής βάσης μελών μας» ή «είναι μόνο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες».

«Πάντα πιστεύαμε ότι πρέπει να είναι εύκολο να εγγραφείτε και να ακυρώσετε τη συνδρομή σας στο Netflix. Έτσι, όπως πάντα, όποιος ακυρώσει τον λογαριασμό του και μετά επανέλθει εντός 10 μηνών θα έχει ακόμα τα αγαπημένα του, τα προφίλ του, τις προτιμήσεις προβολής και τα στοιχεία του λογαριασμού του ακριβώς όπως ήταν όταν έκλεισε το λογαριασμό. Εν τω μεταξύ, ελπίζουμε ότι αυτή η νέα προσέγγιση θα εξοικονομήσει χρήματα σε κάποια άτομα που τα βγάζουν με δυσκολία».