Η ανανέωση του Suzuki Swift, δεν έδωσε απλώς πρόσβαση στις πιο προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας της ιαπωνικής φίρμας, αλλά έφερε και μία νέα μπαταρία που κάνει ακόμα πιο ισχυρή την υβριδική του υπόσταση.

Μπορεί οι διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές να μην φανερώνουν ιδιαίτερα το πλούσιο τεχνολογικό του υπόβαθρο, αλλά αυτό είναι δεδομένο.

Διπλός ψεκασμός και μπαταρία 10 Ah

Ο νέος κινητήρας 1.2 DUALJET (K12D) διαθέτει σύστημα διπλού ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο για υψηλή θερμική απόδοση.

Η υψηλή σχέσης συμπίεσης (13,0:1) και ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων που επενεργεί άμεσα από χαμηλό εύρος στροφών κινητήρα και λειτουργεί σε μεγάλο εύρος γωνιών του στροφάλου, συμβάλουν στη μειωμένη κατανάλωση βενζίνης.

Το ίδιο ισχύει και για την αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας που μπορεί να διατηρήσει χαμηλή υδραυλική πίεση σε χαμηλές θερμοκρασίες κινητήρα, αλλά και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπεκ ψύξης εμβόλου που εκμηδενίζουν τις ψυκτικές απώλειες και τον θόρυβο του κινητήρα.

Σημαντικό νέο ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V με την ηλεκτρογεννήτρια-μίζα (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα (2,3 kW και 50 Nm ροπής η απόδοσή του), διαθέτει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 10 Ah (από τα 3 Ah).

Η ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, χρησιμοποιείται από την ISG, ώστε να υποβοηθήσει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση προσφέροντας υψηλότερη ροπή και ταυτόχρονα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Η ηλεκτρογεννήτρια-μίζα αναλαμβάνει και τη λειτουργία start-stop του κινητήρα.

Η απόδοση του υβριδικού συνόλου του ανανεωμένου Suzuki Swift φτάνει τους 83 ίππους και τα 107 Nm ροπής, με το αμάξωμα των 865 κιλών να πραγματοποιεί το κλασικό 0-100 km/h σε 13,1’’ και την τελική να αγγίζει τα 180 km/h.

Σημαντικό είναι επίσης και το γεγονός ότι η βασική έκδοση με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς με το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων (από 13.350 ευρώ και από 14.780 με αυτόματο κιβώτιο CVT), διαθέτει μέση κατανάλωση μόλις 3,9 l/100 km και εκπομπές CO2 στα 88 g/km.

Παραμένουν, φυσικά, και οι τετρακίνητες εκδόσεις του Suzuki Swift, με τις τιμές στην προκειμένη περίπτωση να ξεκινάνε από τα 16.000 ευρώ, ενώ το Swift Sport των 129 ίππων προσφέρεται έναντι 21.130 ευρώ.

Πιο «φορτωμένο» τεχνολογικά

Το facelift έφερε και πιο προηγμένα συστήματα ασφάλειας με το μενού να συμπεριλαμβάνει:

• Dual Sensor Brake Support (DSBS), για πιο ασφαλή οδήγηση με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου.

• 6 αερόσακους

• Σύστημα Hill Hold

• Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Monitor)

• Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert)

• Σύστημα Αναγνώρισης σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition)

Σημειώστε, ότι το Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου που λειτουργεί με ταχύτητες από 60 km/h.

Eίναι ενεργό και κάνει αυτόματες διορθώσεις στο τιμόνι αν ο οδηγός δεν αντιδράσει μετά την οπτική και ηχητική προειδοποίηση.

Οι τιμές του νέου Suzuki Swift Hybrid