Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

PIRELLI F1 MONACO : Νίκη με μέση γόμα

Τη στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε μέση γόμα, ακολούθησε η Pirelli  στον αγώνα για τη Formula 1, του Grand Prix στο Monaco, μετά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, νωρίς στον 11ο γύρο.

Συγκεκριμένα, ο Lewis Hamilton περιγράφοντας τον αγώνα ως «το δυσκολότερο της ζωής του», το Σαββατοκύριακο 25-26 Μαίου, σημείωσε ότι «Ο οδηγός της Mercedes έπρεπε μετά να ελέγξει το ρυθμό με τη μέση γόμα (κίτρινη) παρότι του ασκήθηκε ισχυρή πίεση μέχρι και τον τερματισμό του αγώνα στον 78ο γύρο, απ’ όσους ακολουθούσαν, χρησιμοποιώντας τη σκληρή γόμα».

O οδηγός της Red Bull, Max Verstappen βρέθηκε στη 2η θέση

Πιο αναλυτικά, το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε στον 11ο γύρο λόγω των συντριμμιών που άφησε πίσω της η Ferrari του Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος είχε επαφή με ανταγωνιστή του, προσπαθώντας ν’ ανακάμψει από τις πίσω θέσεις. Οι περισσότεροι από τους πρωτοπόρους αξιοποίησαν το αυτοκίνητο ασφαλείας για να πραγματοποιήσουν pit stop. O Hamilton ήταν επικεφαλής και έβαλε τη μέση γόμα. Μετά τις αλλαγές ελαστικών ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen βρέθηκε στη 2η θέση με σκληρή γόμα αλλά πήρε ποινή 5 sec: Αυτό πρόσθεσε ένταση και έστρεψε την προσοχή στον αγώνα του.

Έλεγξε το ρυθμό,  ώστε να μεγιστοποιήσει τη διάρκεια ζωής των ελαστικών του

Ο οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas, που τερμάτισε 3ος υποχρεώθηκε σε δεύτερη αλλαγή ελαστικών, υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας, καθώς είχε ζημιά στον τροχό λόγω της επαφής με το Verstappen. Ο Hamilton έλεγξε το ρυθμό του κατά τη διάρκεια του αγώνα ώστε να μεγιστοποιήσει τη διάρκεια ζωής των ενδιάμεσων ελαστικών του, ενόσω τον πίεζε ο Verstappen. Ο οδηγός της Red Bull, Pierre Gasly είχε το περιθώριο για ένα ακόμη pit stop στο φινάλε όπου έβαλε τη μαλακή γόμα χωρίς να χάσει την 5η θέση: Μ’ αυτή τη διαδικασία κέρδισε τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο αγώνα.

Η  σκληρή γόμα C3,  επέδειξε πολύ καλή ισορροπία απόδοσης

Σημειώνεται ότι η σκληρή γόμα C3, χρησιμοποιήθηκε απ’ όλους όσοι ανέβηκαν στο βάθρο εκτός του Hamilton. Επέδειξε πολύ καλή ισορροπία απόδοσης και διάρκειας, ήταν η καλύτερη επιλογή για το μεγάλο δεύτερο κομμάτι του αγώνα. Βέβαια, ο Hamilton αγωνίστηκε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με την μέση γόμα C4 και με αυτή, κατάφερε σ’ ένα βαθμό να διαχειριστεί την τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης στα εμπρός ελαστικά. Στηρίχτηκε στην καλή πρόσφυση των πίσω ελαστικών για κρατήσει πίσω του, τον ανταγωνισμό. Τέλος, η μαλακή γόμα C5 χρησιμοποιήθηκε από τους περισσότερους οδηγούς στην εκκίνηση. Ειδικά ο οδηγός της Haas, Romain Grosjean, συμπλήρωσε 50 γύρους μ’ αυτή τη γόμα.

Ένα συναρπαστικό grand prix σε αβέβαιες καιρικές συνθήκες

Καταλήγοντας ο επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου, Mario Isola σημείωσε πως «Είδαμε ένα συναρπαστικό grand prix σε αβέβαιες καιρικές συνθήκες και μια σπουδαία μάχη ανάμεσα στο Hamilton και στο Verstappen, κατά το μεγαλύτερο μέρος της διάρκειάς του: ήταν τόσο έντονη η μάχη τους που υπήρξε μέχρι και επαφή λίγους γύρους πριν το φινάλε. Ο Hamilton διαχειρίστηκε πολύ αποτελεσματικά την πιο μαλακή γόμα που είχε, σε σχέση με τους αντιπάλους του. Κατάφερε να συμπληρώσει 66 γύρους με τη μέση γόμα αφότου έκανε τη μόνη του αλλαγή υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, αυτό ήταν ένα καθοριστικό σημείο στον αγώνα. Η απόφαση της Ferrari να βάλει τη σκληρή γόμα στο Vettel διασφάλισε το βάθρο. Η ικανότητα του Hamilton να διαχειριστεί τα ελαστικά του ώστε να φτάσει στη νίκη, θα έκανε περήφανο το Niki Lauda» 

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα