Πλαίσιο: Αύξηση των πωλήσεων κατά 11,8%, με τα κέρδη στα 3,6 εκατ. ευρώ

Στα 355 εκατ. ευρώ, ανήλθαν οι πωλήσεις  του Ομίλου της Πλαίσιο,  από 317 εκατ. ευρώ το 2019, βελτιωμένες κατά 11,8%, ενώ τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκατ. ευρώ.

«Παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα, το κύριο κανάλι πωλήσεων που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου παρέμεινε κλειστό για εκατό μέρες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8%», είπε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, Κώστας Γεράρδος, παρουσιάζοντας τις εμπορικές επιτυχίες της Πλαίσιο το 2020, κατά την  ετήσια ενημέρωση των  αναλυτών. 

Κατά τον ίδιο «Η επιτυχία αυτή μεταφράστηκε και σε αύξηση των μεριδίων αγοράς. Η πελατειακή βάση της Πλαίσιο διευρύνθηκε, καθώς ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο 350.000 νέοι πελάτες»

Συνεχίζοντας, ο κ. Γεράρδος διευκρίνισε πως το επιστέγασμα όλων των παραπάνω ήταν ότι ενισχύθηκε η αξιοπιστία του brand Πλαίσιο, καθώς τήρησε τους χρόνους παράδοσης και εξυπηρέτησε τις ανάγκες των πελατών παραδίδοντας πολύ γρήγορα σε σχέση με τις συνθήκες της αγοράς στη δύσκολη αυτή συγκυρία.

Κατόπιν, εξήγησε ότι η νέα πραγματικότητα φώτισε τις δυνάμεις της Πλαίσιο, καθώς οι υποδομές logistics αξίας 38 εκατ. ευρώ σε συνδυασμό με το βέλτιστο αριθμό καταστημάτων, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκατ. ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce, αλλά  και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους κατέστησαν την επιτυχία αυτή δυνατή.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Γεράρδος, επισήμανε :  «Με τους καταναλωτές να είναι πλέον εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την παρακαταθήκη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που κερδήθηκε σε συνθήκες που αυτή είχε μεγάλη σημασία και ένα αειθαλές επιχειρηματικό μοντέλο omni-channel, που μετράει ήδη 25 χρόνια, η Πλαίσιο είναι «Future Ready».

Πλέον, η Πλαίσιο επενδύει σταθερά στο μοντέλο omni channel τα τελευταία 25 χρόνια, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την κουλτούρα εκπαίδευσης και προσαρμοστικότητας,  επέτρεψε να απασχοληθούν και να εκπαιδευθούν άνθρωποι των καταστημάτων στα άλλα κανάλια πώλησης, αντί αναστολής και να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο τρόπο η αυξημένη ζήτηση.

Να σημειωθεί πως από το 1969 και για 52 χρόνια, το όνομα «Πλαίσιο» έχει ταυτιστεί με την τεχνολογία, την πρωτοπορία και την εξέλιξη, συνεχίζοντας να βρίσκεται σε ηγετική θέση, ως η πιο υγιής επιχείρηση του κλάδου.

Από τα 12τ.μ. της Στουρνάρη στα 22.500 τ.μ. του υπερσύγχρονου κέντρου logistics στη Μαγούλα, έχει  διανύσει μισό αιώνα λειτουργίας, διαδραματίζοντας ρόλο “leader” στην ελληνική αγορά,

με 24 καταστήματα και service points σε όλη την Ελλάδα, πάνω από 180 εξειδικευμένους τεχνικούς και  1500 εργαζόμενους και τζίρο που ξεπερνά τα 300.000.000ευρώ.

Το πάθος της εταιρίας  για την γνώση και την τεχνολογία και το ενδιαφέρον για τον άνθρωπο και τις πραγματικές του ανάγκες, καθόρισε και καθορίζει ακόμα και σήμερα την εξέλιξη και την πορεία του ομίλου, αναδεικνύοντάς τον  σε πηγή έμπνευσης, πρότυπο και σημείο αναφοράς στο χώρο των ελληνικών επιχειρήσεων.

 Βασική  προτεραιότητα είναι να δημιουργεί  αξία, να προσφέρει γνώση και να υποστηρίζει την εξέλιξη στον κλάδο της τεχνολογίας, πάντα με επίκεντρο της δραστηριότητάς  τον άνθρωπο.