Οικονομία

Πλαίσιο: Έγινε ο μεγάλος νικητής των Retail Business Awards αποσπώντας και 7 σημαντικά βραβεία

Πρόκειται για την πιο πολυβραβευμένη εταιρεία της διοργάνωσης, αποσπώντας 7 ακόμα σημαντικά βραβεία

Plesio S 01 08 21

Ξεχώρισε στα «Retail Business Awards 2021» η Πλαίσιο καθώς κατέκτησε τη μεγαλύτερη διάκριση της διοργάνωσης, αυτή του Retailer of the Year”, γεγονός που την καθιστά την Νο1 επιχείρηση λιανικού εμπορίου της χρονιάς.

Μάλιστα, κριτήρια για την επιλογή της Πλαίσιο, ήταν η συνολική της τοποθέτηση στην αγορά, η δυναμική ανάπτυξης της εταιρείας, τα οικονομικά της αποτελέσματα, η σχέση και η εικόνα της προς τον καταναλωτή καθώς και η γενικότερη πορεία της στον χώρο του ελληνικού λιανικού εμπορίου.

Πρόκειται για την πιο πολυβραβευμένη εταιρεία της διοργάνωσης, αποσπώντας 7 ακόμα σημαντικά βραβεία, καθώς εκτός από το βραβείο“Retailer of the Year”, οι άνθρωποι της Πλαίσιο παρέλαβαν τo Gold βραβείο “Retail Campaign για την καμπάνια “Η Τέχνη του Inboxing”, τοGold βραβείοστην κατηγορία Retail Logistics, το Gold βραβείοE-retailers”.

Επίσης, Gold βραβείο για την κατηγορία Online Delivery / Last Mile Delivery”, Bronze βραβείο στην κατηγορία Social Media Retail Strategy για την καμπάνια “Hey plaisio, κάνε το σπίτι μας έξυπνο!” ειδικά αφιερωμένη στις υπηρεσίες και τα προϊόντα smarthome της Πλαίσιο που είναι και η πρώτη εταιρεία με in store smarthomes στην Ελλάδα, το Silver βραβείο“Retailers Covid Free Best Practices”.

Επιπλέον και το Bronze βραβείογια την κατηγορία CSR Retail Strategy, για τη συνολική στρατηγική της εταιρείας το 2020 με στοχευμένες ενέργειες που αφορούν την ένταξη της τεχνολογίας στην εκπαίδευση αλλά και τη συγκρότηση της ομάδας ρομποτικής “Plaisiobots” η οποία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής (IROC).

H Πλαίσιο, μία εταιρεία πρότυπο στον κλάδο της, συγκαταλέγεται ανάμεσα στις εταιρείες που συμβάλουν στην ανάπτυξη του επιχειρηματικού κλάδου και αποδεικνύουν πως το λιανικό εμπόριο συνεχίζει να αποτελεί δυναμικό πυλώνα ανάπτυξης.

Η επιτυχία της οφείλεται στην πολυκαναλική στρατηγική που ακολουθεί τόσα χρόνια και στο σύνολο των πραγμάτων που περιγράφουν την κουλτούρα και τις αξίες της, με βασικό άξονα την ομάδα της, που απαρτίζεται από 1.500 ανθρώπους.

Σημειώνεται πως από το 1969 και για 52 χρόνια, το όνομα «Πλαίσιο» έχει ταυτιστεί με την τεχνολογία, την πρωτοπορία και την εξέλιξη, συνεχίζοντας να βρίσκεται σε ηγετική θέση, ως η πιο υγιής επιχείρηση του κλάδου.

Από τα 12τ.μ. της Στουρνάρη στα 22.500 τ.μ. του υπερσύγχρονου κέντρου logistics στη Μαγούλα, έχει διανύσει μισό αιώνα λειτουργίας, διαδραματίζοντας ρόλο “leader” στην ελληνική αγορά, με 24 καταστήματα και service points σε όλη την Ελλάδα, πάνω από 180 εξειδικευμένους τεχνικούς και 1500 εργαζόμενους και τζίρο που ξεπερνά τα 350 εκατ. ευρώ.

Το πάθος της εταιρίας για την γνώση και την τεχνολογία και το ενδιαφέρον της για τον άνθρωπο και τις πραγματικές του ανάγκες, καθόρισε και καθορίζει ακόμα και σήμερα την εξέλιξη και την πορεία της, αναδεικνύοντάς την σε πηγή έμπνευσης, πρότυπο και σημείο αναφοράς στο χώρο των ελληνικών επιχειρήσεων.

Βασική προτεραιότητα είναι να δημιουργεί αξία, να προσφέρει γνώση και να υποστηρίζει την εξέλιξη στον κλάδο της τεχνολογίας, πάντα με επίκεντρο της δραστηριότητάς τον άνθρωπο.

Δείτε επίσης