Οικονομία

Πλαίσιο: Ρεκόρ δεκαετίας το α΄εξάμηνο με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 34,1%

Plesio Gerardoi 2 20 12 20

Εκτινάχθηκαν οι πωλήσεις της Πλαίσιο το α εξάμηνο του 2021, φτάνοντας τα υψηλότερα επίπεδα της δεκαετίας, σε μια περίοδο που τα φυσικά καταστήματα λειτουργούσαν μετ΄ εμποδίων λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 34,1% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020, καθώς διαμορφώθηκαν στα 199,2 εκατ. ευρώ από 148,6 εκατ. ευρώ, ενώ αν συνυπολογιστούν οι επιπτώσεις των επιδοτούμενων πωλήσεων του προγράμματος "Ψηφιακή Μέριμνα", η ποσοστιαία μεταβολή είναι +25,2%.

Παράλληλα, η ανοδική πορεία της Πλαίσιο αποτυπώνεται και στην άνοδο κατά 24,2% τουEBITDA που διαμορφώθηκε σε στα 6,6 εκατ. ευρώ από 5,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ταυτοχρόνως, παραμένουν υψηλά τα επίπεδα ταμειακής και καθαρής ρευστότητα στα 39,2 εκατ. ευρώ και 21,8 εκατ. ευρώ και ίδια κεφάλαια 96 εκατ. ευρώ που υπερβαίνουν τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας.

Αναφερόμενος στα αποτελέσματα, ο πρόεδρος της Πλαίσιο Γεώργιος Γεράρδος δήλωσε : «Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (αύξηση 34,1%) αντικατοπτρίζουν εκτός από το συνεχές κτίσιμο εμπιστοσύνης στο brand Πλαίσιο και της αξιοπιστίας μας, την επέκταση της πελατειακής μας βάσης, ιδίως πέρα από τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, και τη συνεπακόλουθη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς».

Συνεχίζοντας τη στρατηγική του συνεχούς diversification, επεκτείναμε τις εργασίες μας στην κατηγορία των Οικιακών Συσκευών το 2019, πετυχαίνοντας στο τρέχον εξάμηνο σημαντική άνοδο των σχετικών πωλήσεων κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το εξάμηνο 2020.

Το επίπεδο των πωλήσεων που προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που καταγράψαμε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, οδήγησε στη βελτιωμένη κερδοφορία του Ομίλου που, σε επίπεδο προ φόρων, ήταν περίπου τετραπλάσια σε σχέση με πέρυσι, αλλά και η υψηλότερη κατά τα τελευταία έξι χρόνια».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Γεράρδος, μιλώντας για τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, σημείωσε πως είναι μια απόδειξη της δυναμικής που έχει αποκτήσει το Πλαίσιο στην post-Covid οικονομία.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «Ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να δουλεύει από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει.

Αυτές οι συγκυρίες καθιστούν τις υποδομές σε logistics, e-commerce και omnichannel περισσότερο κρίσιμες ακόμα και από το μέγεθος του δικτύου. Η επένδυση σε logistics νέας γενιάς, σε e-commerce τεχνολογίες και σε omnichannel εμπειρίες προηγήθηκαν της πανδημίας.

Σε αυτό προστίθεται το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και η δυναμική του ανθρώπινου δυναμικού που μπορεί να αξιοποιήσει με ταχύτητα τις ευκαιρίες της νέας οικονομίας, ακόμα και δουλεύοντας εκτός γραφείου».

Σημειώνεται πως στις πρόσφατες μεγάλης εμβέλειας πυρκαγιές, εν μέσω της συνεχιζόμενης υγειονομικής κρίσης, η ομάδα εθελοντών "Πλάι σου” της εταιρείας παρέδωσε περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη στους 3.089 μαθητές που φοιτούν στα σχολεία των πυρόπληκτων περιοχών της Βόρειας Εύβοιας.

Εδώ και πολλά χρόνια, ο πυλώνας της εκπαίδευσης αποτελεί πεδίο ευαισθητοποίησης για την Πλαίσιο, με πιο πρόσφατες ενέργειες τις εξής:

Ομάδα αγωνιστικής Ρομποτικής Plaisiobots, βραβευμένη με χρυσό μετάλλιο στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής

Στήριξη τηλεκπαίδευσης μέσω χορηγιών τεχνολογικού εξοπλισμού σε δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα

Υποστήριξη φορέων με σημαντική κοινωφελή δραστηριότητα, όπως η ένωση "Μαζί για το παιδί", το Ινστιτούτο Prolepsis, και το Ίδρυμα "Κάνε μια Ευχή"

Δείτε επίσης