Οκτώ λεπτά καταιγιστικών επιδόσεων και αδρεναλίνης με αποκορύφωμα την αποκάλυψη του τετρακίνητου Golf R των 320 ίππων.

Αυτό είναι το video που η Volkswagen αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο Golf R, την πιο ισχυρή έκδοση του Golf όγδοης γενιάς.

Για το καλωσόρισμα, η γερμανική εταιρία ετοίμασε ένα οκτάλεπτο video στο οποίο παρελαύνουν τα R μοντέλα, καλωσορίζοντας στο τέλος το νέο Golf R.

Κάτω από το καπό, ο εξελιγμένος TSI των 1.984 κ.εκ. προσφέρει ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης με 320 ίππους (235 kW) και 420 Nm μέγιστης ροπής.

Το κλασικό 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Με το προαιρετικό πακέτο R-Performance ο κόφτης ανεβαίνει στα 270 km/h.

Το Golf R διαθέτει νέα, προηγμένη τετρακίνηση με σύστημα ελέγχου κατανομής ροπής στον πίσω άξονα, γνωστή ως 4MOTION με R-Performance Torque Vectoring.

Η ισχύς δεν κατανέμεται μόνο μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, αλλά και ανεξάρτητα, μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Αυτό καθιστά δυνατή τη σημαντική αύξηση της ευελιξίας του Golf R, ειδικά στις στροφές.

Σε παγκόσμια πρώτη, η τετρακίνηση του Golf R συνεργάζεται μέσω του Vehicle Dynamics Manager (VDM) με άλλες παραμέτρους του κινητήριου συστήματος, όπως το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (XDS) και ο δυναμικός έλεγχος πλαισίου (DCC).

Σύμφωνα με τη Volkswagen, το αποτέλεσμα είναι κορυφαία πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες και χειρισμό που διακρίνεται από ουδετερότητα και ακρίβεια.

Οι μηχανικοί της Volkswagen έκαναν την τελική ρύθμιση του νέου μοντέλου στο Nordschleife, της θρυλικής πίστας του Nürburgring.

Special και Drift mode

Σε συνδυασμό με το πακέτο R-Performance, που συνοδεύεται με μία αντεστραμμένη πίσω αεροτομή για έξτρα κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα και ζάντες 19 ιντσών αντί για 18, το Golf R διαθέτει εκτός των γνωστών προφίλ οδήγησης (Comfort, Sport, Race και Individual), δύο επιπλέον προφίλ, τα Special και Drift.

Το Special έχει σεταριστεί για το Nordschleife, και σύμφωνα με τη Volkswagen, το νέο Golf R σε συνδυασμό με το στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG) είναι έως και 17 δευτερόλεπτα ταχύτερο στο γύρο από τον προκάτοχό του.

Το νέο Volkswagen ID.4 επισφραγίζει τη μεγάλη αντεπίθεση (vids)

Το Drift ανοίγει ένα εντελώς νέο επίπεδο δυναμικής οδήγησης, με τις παράμετρους για τον έλεγχο του ESC (αλλαγή σε ESC Sport) και την κατανομή ισχύος μέσω του συστήματος τετρακίνησης να επιτρέπουν στο Golf R να πλαγιολισθήσει ελεγχόμενα, κάνοντας την εμπειρία πίσω από το τιμόνι ακόμη πιο διασκεδαστική.

Το νέο Golf R αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Άμεσα διαθέσιμο το νέο Volkswagen Tiguan