Ποια είναι η ιδανική ώρα για το μεσημεριανό γεύμα

Η καθημερινότητα πολλές φορές μας αναγκάζει να τρώμε το μεσημεριανό λίγο πριν το απόγευμα. Ποια είναι όμως στην πραγματικότητα η ιδανική ώρα για το μεσημεριανό γεύμα;

Όπως δείχνει έρευνα που έγινε στην Αμερική θα πρέπει να τρως το κύριο γεύμα πριν τις 3 το μεσημέρι, αν θέλεις να χάσεις βάρος. Και το τελευταίο πράγμα που θέλεις στην καραντίνα είναι να ανησυχείς και για τα κιλά σου.

Οι επιστήμονες εξηγούν ότι το μεσημεριανό θα πρέπει να είναι πριν τις 3 επειδή η πείνα ελέγχεται από τους κιρκαδικούς ρυθμούς, δηλαδή το εσωτερικό σου ρολόι που δεν χαλάει ούτε καθυστερεί ποτέ.

Οπότε, όταν τρως αργότερα μέσα στην ημέρα, το σώμα σου μπορεί να δυσκολεύεται περισσότερο να επεξεργαστεί τις θερμίδες. Και αν το σκεφτείς και ρεαλιστικά εκτός από επιστημονικά, εάν περιμένεις μέχρι να αρχίσει να γουργουρίζει το στομάχι σου για να φας, το πιο πιθανό είναι να μην καθυστερήσεις φτιάχνοντας μία σαλάτα αλλά να πέσεις με τα μούτρα στο χθεσινοβραδινό κομμάτι πίτσας του ψυγείου.

Μήπως αυτός είναι ο λόγος που αν και τρως πιο υγιεινά, δεν βλέπεις αποτελέσματα;